اقتصادی

مشخص شدن اطلس مزارع پرورش ماهی الیگودرز/ کاهش خسارات با تقویت زیرساخت‌ها

یومیر/لرستان نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب برای پرورش ماهی یکی از خواسته های ما و فعالان این حوزه است، گفت: مقرر شد اطلسی از مزارع پرورش ماهی در این منطقه تعریف شود. حوزه. شهر در محدوده جغرافیایی

محمد خدابخشی در حاشیه بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از مزارع آسیب دیده الیگودرز با بیان اینکه اکثر مزارع پرورش ماهی در این شهرستان در نقاط مختلف آسیب دیده اند، گفت: برای بررسی جدی خسارت فعالان در این شهرستان. این منطقه، معاون وزیر جهاد و رهبری. از سازمان شیلات کشور برای سفر به الیگودرز دعوت کردیم.

وی افزود: در جلساتی که داشتیم مقرر شد اخذ وام از آبزیان آسیب دیده از طریق ستاد مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی گفت: نکته دیگر این است که غرامت باید از طریق ستاد بحران برآورد و به دولت ارائه شود چرا که در قانون بودجه هر ساله مبلغی برای موضوع بحران پیش بینی شده است.

خدابخشی با اشاره به اینکه الیگودرز قطب تولید ماهیان زیرزمین است، بیان کرد: یکی از خواسته های ما این است که اداره شیلات جایگاه مشخصی داشته باشد و در این راستا مقرر شد ساختمانی برای اداره شیلات در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از الزامات واگذاری خودرو به اداره شیلات به دلیل صعب العبور و زیاد بودن مساحت است.

نماینده مردم الیگودرز در شورای اسلامی، ایجاد زیرساخت های مناسب برای مزارع پرورش ماهی این شهرستان را از دیگر مواردی عنوان کرد و گفت: مقرر شد اطلسی از مزارع پرورش ماهی در الیگودرز در سال جاری تعریف شود. ناحیه جغرافیایی.

خدابخشی افزود: همچنین مقرر شد در آن حوضچه هایی که زیرساخت ها کافی نیست، سازمان شیلات از اعتبار فعال سازی سرمایه برای تکمیل زیرساخت ها استفاده کند.

وی بیان کرد: تقویت زیرساخت ها در حوزه شیلات از جمله تامین برق علاوه بر کمک به تولید موجب کاهش خسارت نیز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا