عمومی

مسئله یابی دقیق ویژگی اصلی مهرواره محله همدل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه با خبرنگار آنلاین برگزار شد مهررواره وی ناحیه حمدل را یکی از اقدامات خوب و تحسین برانگیز دانست و گفت: “این طرح واقعاً محاسبه شده و س theال به خوبی مشخص شده بود ، زیرا به گفته رهبر معظم انقلاب س mainال اصلی ما در شرایط فعلی س economicال اقتصادی و فرهنگی است. . مهروره این به درستی هدف گذاری شده است جیری بوده است.

مدیرکل دفتر تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: وقتی باید در مورد یک مسئله فرهنگی کاری انجام شود ، گفتار مسئله را حل نمی کند و کار باید ظاهری عملی داشته باشد ؛ در این موارد ، اقناع عقلانی کافی نیست و قلب مردم باید جلب شود مهروره این است.

اشاره به رتبه استان اردبیل در مهررواره وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل نسبت به جمعیت در تعداد شرکت کنندگان در مهروره این اولین ردیف است و با استقبال خوبی روبرو می شود مهررواره ما شاهد هستیم

حجت الاسلام جعفرزاده تصریح کرد: مهروره باید ادامه یابد و برای یک دوره زمانی خلاصه نشود. از طرف دیگر ، نتیجه کار باید به طور دقیق توسط مردم شنیده شود؛ برای ادامه کار باید هدف خوبی تعیین شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: نمی توانیم مهروره ما باید مانند عصر جدید رفتار کنیم ، اما باید دامنه مباحث را از هم جدا کنیم زیرا نمی توان همه مباحث را با یک معیار قضاوت کرد.

وی بر استمرار تأکید کرد مهررواره گفت بهتر است مهروره مانند سایر برنامه ها و مسابقات هر ساله در یک بازه زمانی برگزار می شود. این طرح می تواند شکل بگیرد بین المللی وقت داشته باشید ، ما منتظر کارایی طولانی مدت هستیم مهررواره است.

دکمه بازگشت به بالا