عمومی

مرهم زخم‌های کاری – یومیر

این چند هفته شیرین ترین روزهای دوران مربیگری مجیدی بوده است.

به گزارش یومیر ، این روزنامه شهروند نوشت: “استقلال فرهاد مجیدی در 9 مسابقه اخیر خود 8 پیروزی کسب کرده است تا کبک بتواند این خروس را بخواند. به خصوص پیروزی در مسابقه معتبر مقابل پرسپولیس باعث شده است اعتماد به نفس این مربی به اوج برسد. جایگاه استقلال در جدول لیگ برتر تثبیت شده است. در مرحله سوم ، این تیم شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد و سرنوشت آسیایی شدن تیم های بیشتری نیز در اختیار مجیدی است ، همه اینها او را در خوشبخت ترین روزهای مربیگری خود قرار می دهد. جزئیات

انتقام پرسپولیس

ما با پرونده صوتی منتسب به فرهاد مجیدی ، جایی که او می خواست در جام حذفی تیمش مقابل پرسپولیس بازی کند ، کاری نداریم. آنچه مسلم است فرهاد در پرتو سرخپوشان در اسرع وقت توانست انتقام شکست در شهر بازگشت لیگ را بگیرد. بعد از اینکه استقلال در این مسابقه یک بر صفر باخت ، قرمزها جشن گرفتند و خوشحال شدند و مجیدی چنان ناراحت شد که در یک کنفرانس مطبوعاتی با لحنی عجیب به وزیر ارتباطات حمله کرد. این بار اما تیم او پیروز شد و او بسیار خوشحال بود.

آب کمال قادر مطلق نبود

بعد از جدایی فراز کمالوند از استقلال ، خیلی ها گفتند که تیم مجیدی دور شانه او می چرخد ​​و حالا می خواهند آبی شوند. از قضا در ابتدای این جدایی ، استقلال دو شکست تلخ برابر پرسپولیس و ذوب آهن متحمل شد تا این فرضیه تقویت شود. با این وجود مجیدی به تدریج گلیم خود را از آب بیرون کشید و خصوصاً با پیروزی در آن بازی رودررو مقابل سایپا و فراز کمالوند ، ثابت کرد که سهم وی در موفقیت نسبی استقلال بیش از دستیار سابق بوده است. فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال در 7 مسابقه روی نیمکت سایپا ، تنها 5 امتیاز کسب کرد و مجیدی را از این تیم جدا کرد ، اما پس از این تاریخ در 9 مسابقه لیگ 19 امتیاز کسب کرده و 2 پیروزی ارزشمند در National Kop کسب کرده است.

او مچ دست فکری خود را خوابید

بعد از اتفاقات نیم فصل اول ، جدایی محمود فکری از استقلال ، جایگزینی فرهاد مجیدی با او و چند مصاحبه ، البته تقابل این دو مربی را می توان بسیار حساس دانست. در پایان مجیدی بازی را از دست داد. استقلال در لیگ نیازی به امتیاز نداشت اما کسب امتیاز از این رشته برای بقای نفت مسجد سلیمان بسیار مهم بود. با این وجود استقلال که پس از پیروزی در دربی در جو خاصی به سر می برد ، توانست از سد نفت عبور کند. حتی تمسخر محمود فكریس پس از نبرد برای سطح كیفیت پایین استقلال هم به او كمك نمی كند. “مهم این است که فرهاد سومین دوئل معتبر ظرف چند هفته را برد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا