ورزشی

مراقب دل خوشی این مردم باشید!

یومیر / خوزستان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی در پست ندارد و گزینه سقوط محسوب می شود.

تعداد کمی تصور می کردند که نفت مسجدسلیمان ، یک مدل تارتار که در فصل نوزدهم تیم سختی است و هیچ حریفی نمی تواند به راحتی از آن گل بزند ، یکی از گزینه های سقوط در لیگ بیستم است.

به گزارش یومیر ، نفت مسجدسلیمان لیگ بیستم را به خوبی آغاز کرد و در نیم فصل با مجتبی حسینی موقعیت خوبی در جدول داشت. حسینی همه معادلات و آرزوهای مردم یک شهر را بهم ریخت.

هنگام سفر حسینی به ذوب آهن ، نیمکت نفت لرزید. یزدی آمد اما نماند و فکر کرد گره را باز کند ، اما اکنون چندین هفته است که روغن در حالت استراحت نیست. از بسیاری از حاشیه ها تا هیچ نتیجه ای. نتایجی که باعث شده نفت همراه با ذوب آهن و سایپا یکی از احتمالات سقوط به لیگ یک باشد.

اما اگر این روغن که سعادت مسجد سلیمانی است از بین برود ، خوشبختی مردم این شهر که از نظر امکانات و شرایط شهری در وضعیت خوبی نیست از بین می رود. افرادی که اعتراف می کنند تیم فوتبال شهرشان فقط سرگرمی ، سرگرمی و جبران بسیاری از نقص هایشان است.

در همین حال ، بسیاری از افراد مقصر هستند که این روزها نفت مسجدسلیمان از کار افتاد ، مقاماتی که باید به موقع به محل کار می آمدند اما از آنها خبری نبودند و مربیانی که ممکن است مجبور به انجام اقدامات بهتر برای دریافت نفت شوند از بحران خارج شد ، اما شکست خورد. جدا از همه اینها ، نفت دو هفته طلایی در پیش دارد و زندگی و مرگ آن به دست خود آن است. یا برای ماندن در لیگ باید دو بازی را با امتیاز ترک کند یا اینکه باید با دستان خود سقوط سقوط را در کارنامه بد در فصل بیستم ببندد.

نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز در رده سیزدهم است و ذوب آهن و سایپا به ترتیب با 26 و 23 امتیاز در رده های 14 و 15 قرار دارند. البته ، روغن روی کاغذ شانس بقا نسبتاً بیشتری از ذوب آهن و ساپیا دارد ، اما از آنجا که فوتبال غیرقابل پیش بینی است و دانشجویان روشنفکر با تیم سخت گل گهر که برای گرفتن سهمیه تلاش می کنند و همچنین آلومینیوم اراک که به راحتی با آنها رقابت می کند ، سر و کار دارند. دیه پرداخت نکنید ، آنها بازی می کنند ، این نگرانی وجود دارد که نفتی ها شانس زنده ماندن در لیگ را از دست بدهند.

در این دو هفته ، مقامات خوزستانی و حتی مقامات وزارت نفت نقشی انکار ناپذیر در موفقیت نفت داشته اند. آنها می توانند با شارژ اعضای تیم نفت مسجدسلیمان ، از خوشبختی مردم این شهر مراقبت کرده و ناجی مردم نفت لیگ بیستم باشند. با کمی توجه ، نفت می تواند خود را پیدا کند و از گرداب بی انگیزگی خلاص شود و طعم بقا در لیگ را بچشد.

به گزارش یومیر ، سقوط ماشین سازی تبریز به لیگ یک پیش از این قطعی شده بود و سقوط تیم دیگر یکی از تیم های نفتی مسجدسلیمان ، ذوب آهن و سایپا خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا