اجتماعی

مدیریت پارک های جنگلی تهران به شهرداری سپرده شد

مدیریت پارک های جنگلی تهران به شهرداری واگذار شد

معاون وزیر دارایی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از انتقال مدیریت پارک های جنگلی از سازمان جنگل ها و مراتع به مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش یومیر ، عبدالحمید امامی با اعلام این خبر در جلسه هیئت مدیره ، از این رویداد به عنوان یک اتفاق مهم در دوره مدیریت یاد کرد و افزود: به دنبال مذاکرات شهرداری تهران با سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری ، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد مدیریت پارک جنگلی و در قالب تفاهم نامه این هفته بین شهردار تهران و وزیر جهاد کشاورزی وقت در سال گذشته ، مدیریت سرخه حصار ، پارک جنگلی تلو و در مجموع 15 پارک به شهرداری تهران منتقل شد.
وی گفت: کاهش هزینه های غیرضروری و مدیریت هزینه ها یکی دیگر از سیاست های معاونت اقتصادی و اقتصادی شهرداری تهران است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش های ویژه ای در زمینه انضباط مالی انجام شده و طبق برنامه ریزی ها عمل خواهیم کرد.
معاون شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود تأخیر در دریافت بودجه غیرنقدی شهرداری تهران را به دلیل زمان بر بودن مراحل محاسبه منابع حاصل از فروش املاک و مستغلات عنوان کرد و افزود: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد. ، اما این به معنای رهبری ضعیف است. ” جدید شهری در دریافت بودجه پول نقد نیست و تعهدات بودجه امسال شهرداری برآورده می شود.
وی با اشاره به اولویت های این معاونت در سال 1999 ، ادامه داد: انضباط اقتصادی ، افزایش درآمد و ایجاد منابع درآمد جدید و پایدار از اولویت های اصلی معاونت اقتصادی در سال جاری خواهد بود.
امامی بر تعامل با سازمان ها ، به ویژه با نهادهای عمومی تأکید کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ، باید تلاش بیشتری برای تعامل بهتر با دستگاه های مربوطه انجام شود.
معاون شهردار تهران جلب اعتماد و اطمینان مردم را از اولویت های اصلی مدیریت شهری برشمرد و افزود: اعتماد سازی و جلب اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هر دولتی است که باید حفظ و ادامه یابد.
وی با اشاره به بسته محرک اقتصادی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا نیز منجر به عدم تحقق درآمد شهرداری تهران شد که امیدواریم بسته محرک اقتصادی شهرداری بتواند مشکل ناشی از عدم تحقق درآمد شهرداری را بهبود بخشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، وی در ادامه با تأکید بر اهمیت درآمد پایدار گفت: درآمد پایدار یکی از درآمد قابل اعتماد برای شهرداری ها است که می تواند نقش بسیار سازنده ای در توسعه شهر داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا