فرهنگ و هنر

محبوب‌ترین سریال ۹۹ کدام است؟

“راهبه Kh2” با کسب 31.47٪ آرا در فاز نهایی عنوان محبوب ترین سریال را در بین 99 سریال امسال کسب کرد.

به گزارش یومیر ، که به پایگاه اطلاع رسانی سیما استناد کرد ، “Nun Kh2” اولین گزینه مردم در برنامه “سریال” بود.

برنامه “سریال” که به منظور تجلیل از خاطرات خوب مردم از مجموعه های تلویزیونی پخش شده در دوران کرونا در سال 1999 طراحی شده بود ، با کسب 2 میلیون و 266 هزار و 362 رای محبوب به پایان رسید.

سریال “Nun Kh2” در فاز آخر با کسب 31.47٪ آرا عنوان محبوب ترین سریال را در بین مجموعه های 1399 به دست آورد.

در این مسابقه پرطرفدار و پس از کسب آرای نهایی ، “ظهر ظهر 2” ، “پایتخت 6” ، “خانه امن” ، “بچه مهندس 3” ، “زیر زمین” و “از سرنوشت” عناوین اول تا ششم هستند سری برتر ، به ترتیب آنها محبوب مردم را به دست آوردند.

در برنامه سریال ، همه 30 سریال تولید و پخش شبکه های یک ، دو ، سه ، پنج و سیما مرکز فیلم قبل از شروع برنامه براساس نظرسنجی رسمی از مرکز تحقیقات صدا و سیما به شش گروه تقسیم شدند.

سپس با استفاده از مدل بین المللی توپ و گلدان ، بین این 30 سری قرعه کشی انجام شد تا در مرحله اولیه در 6 گروه 5 تیمی به رقابت بپردازند.

سرانجام ، شش سریال پرطرفدار به فینال راه یافتند و در میان فینالیست ها ، “Nun Kh2” با محبوب ترین آرا به عنوان اول تبدیل شد.

در فاز نهایی ، “بچه مهندس” 88.53 درصد ، “از سرنوشت” 39.33 درصد ، “پایتخت شش” 65.66 درصد ، “نون خو دو” 63.78 درصد ، “خانه امن” 91.48 درصد بود. درصد و “زیرزمینی” 37/3 درصد آرا group گروه خود را به دست آوردند.

شبکه 1 در سیما اعلام کرد: برنامه “سریال” پس از ماه مبارک رمضان به عنوان یک برنامه منظم هفتگی با طراحی جدید ادامه دارد و علاوه بر محبوبیت عمومی ، ابعاد هنری ، کیفی و موضوعی سریال سیما توسط مردم کاوش می شود و کارشناسان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا