اجتماعی

مجلس برای رسیدن به امنیت غذایی سنگ تمام گذاشته است

یومیر/ کرمان رئیس مجمع نمایندگان کرمان گفت: مجلس تاکنون سنگ بنای بحث دستیابی به امنیت غذایی را گذاشته است.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: جهادی مواردی را پیگیری کرد.

وی افزود: هیچ یک از ما بی گناه نیستیم و هرکسی می تواند اشتباه کند، مهندس سعیدی مسائل سیاسی را در نظر نگرفت و از همه توان و توانایی خود استفاده کرد.

حسن پور با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن است و اگر نیروی انسانی باشد مابقی آن در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به ناامیدی در جامعه گفت: متأسفانه همه ما در تلاش هستیم تا ناامیدی و ناامیدی را در جامعه بیشتر گسترش دهیم و سرمایه های خود را نمی بینیم؛ باید دست به دست هم دهیم تا از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان کرمان با اشاره به اینکه مجلس سنگ بنای بحث دستیابی به امنیت غذایی را گذاشته است، ادامه داد: در حال حاضر یازدهمین تولیدکننده محصولات کشاورزی در جهان هستیم و اگر با هم پیش برویم. ما می توانیم به رتبه هشتم صعود کنیم.

حسن پور با اشاره به اینکه ۲۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشور مربوط به استان کرمان است، گفت: این آمار حتی به ۳۵ درصد هم رسیده است.

وی در خصوص رئیس جدید جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: دکتر خیراندیش با هیچکس مشورت نکرد و به این سمت انتخاب شد. سازمان جهاد کشاورزی استان دارای کادری مجرب، ماهر، فعال و با نشاط است که باید با همکاری یکدیگر مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا