عمومی

مازندران از امنیت پایداری برخوردار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین آیت الله محمدباقر محمدی لائینی وی دوشنبه شب در دیدار با وزیر اطلاعات اظهار داشت: مازندران موعود با ریشه عمیق و مستحکم زیرساخت های دینی، استانی و فرهنگی در زمینه امنیت، امنیت پایدار دارد.

وی با بیان اینکه مردم این کشور مومن، مومن و انقلابی هستند و مقام معظم رهبری بر بعد انقلابی و نقش آنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و پایداری در راه دین تاکید کردند، ابراز خوشحالی و قدردانی کردند. . : با این زیرساخت ایمان و اعتقاد با دست مشخص می شود انداز قیام های دشمنان در استان ما قبل از هر چیز مرهون ایمان و ولایتمداری این مردم است و در مرحله بعد به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج)عج) و سوزن دوزی شاخص ها امنیت و اشراف کامل آنها کمترین آسیب را دید.

وی ادامه داد: با توجه به توریست از آنجایی که ما به خودی خود یک استان و البته از نظر اخلاقی و فرهنگی هستیم، شاهد آسیب هایی هستیم که انتظار داریم در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی جدی گرفته شود و در این عرصه و پشت سر هم بیشتر فعال باشیم. صحنه ها به در حال حاضر مدیریت و سازماندهی مسائل ضد فرهنگی، رسیدگی به موقع و مناسب.

امام جمعه ساری یادآور شد: ظواهر ظاهری از مسائل فرهنگی این استان نه مربوط به مردم مازندران است و نه به شأن این مردم و قطعاً آه تو نها اینها توطئه ها و توطئه هایی است که دشمنان ما حساب کرده و سازماندهی کرده اند در حال حاضر هستند و ما باید این سازمان های نامرئی و پشت پرده را جدی بگیریم.

آیت الله لائینی وی بیان کرد: مازندران در حوزه اقتصادی نیز دارای توانمندی های اقتصادی و کشاورزی، مسائل دانشگاهی و علمی است و خوب با وجود اینکه در زمینه پسماند به دلیل مسائل زیست محیطی مشکل دارد و در این زمینه ها دولت و مسئولان باید تصمیمات جدی تری بگیریم.”

دکمه بازگشت به بالا