ورزشی

لیگ برتر فوتبال| هیجان در لیگ با مدعیان جدید/ با برکناری دو مربی حساسیت‌ها بیشتر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، هفته ششم از بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز پنج مسابقه پیگیری می شود ، دیدارهایی که حساسیت بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند و تاکنون علیرضا منصوریان و وحید بیاتلو مربیانی هستند که تبدیل شده اند قربانیان عملکرد ضعیف تیمشان. در زیر مسابقات آینده را مرور می کنیم.

فولاد خوزستان – سایپا

دو تیم 7 امتیازی جدول در حالی به مصاف یکدیگر می روند که فولاد قصد دارد از امتیاز میزبان استفاده کند و ذخیره امتیازات خود را دو برابر کند. سایپا که دوست دارد فولاد تاکنون باخت نداشته باشد ، می خواهد خارج از خانه پیروز شود. تیم های هشتم و نهم جدول رده بندی در بازی امروز صعود چند مرحله ای را با پیروزی تجربه می کنند و باید انتظار یک بازی تماشایی در ورزشگاه شهدای فولاد را داشته باشیم.

صنعت نفت آبادان – سیرجان گل گهر

هر دو تیم تاکنون عملکرد خوبی داشته اند. صنعت نفت با 8 امتیاز در رده ششم و گل گهر در ابتدا با 10 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. بدون شک هر دو تیم در تلاشند تا سه امتیاز شیرین مسابقه را بدست آورند و با توجه به اینکه نماینده آبادان هفته گذشته مقابل استقلال به خوبی بازی کرد و گل گهر در خانه با شکست برابر پیکان اولین شکست فصل را تجربه کرد ، نمایندگان آبادان و سیرجان انگیزه دارند. آنها متفاوت با یکدیگر روبرو می شوند.

پیکان – آلومینیوم اراک

تیم های پنجم و سیزدهم جدول رده بندی پس از پیروزی در هفته گذشته مقابل رقبا به مصاف یکدیگر می روند. پیکان برابر گل گهر و آلومینیوم برابر ماشین سازی پیروز شدند. پیکان هشت نقطه ای به دنبال نقاط دو رقمی و آلومینیوم به دنبال یک فاصله اضافی از پایین جدول است.

مس رفسنجان – روغن مسجدسلیمان

کوبر با دو امتیاز در رده پانزدهم است اما نفت در وضعیت بهتری قرار دارد و با 6 امتیاز در رده یازدهم است. پیروزی برای هر دو تیم بسیار مهم است. مس اولین برد فصل خود را بدست آورده و از انتهای جدول فاصله می گیرد. نفت نیز 9 امتیاز می گیرد و به یک رقم می رسد. بنابراین ، یک اختلاف حساس در رفسنجان بین مس و روغن در جریان است.

تخت جمشید – فولاد

سرخپوشان قبل از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ماندن در جنگ و آماده سازی بیشتر برای رویارویی با قهرمان منطقه شرق قاره باستان به مصاف ذوب آهن می روند. پرسپولیس با یک بازی کمتر و 8 امتیاز در مکان سوم قرار دارد و ذوب آهن که با اشتباهات داوری دست و پنجه نرم می کند و بازیکنانش تاج می گیرند با 3 امتیاز در رده 14 قرار دارد. حساسیت این مسابقه زیاد است اما می توان انتظار بازی جالب از هر دو تیم را داشت.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا