اجتماعی

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

معاون شهردار تهران گفت: مدل مورد استفاده در منطقه 21 در زمینه پسماندهای خشک با هدف فرهنگ سازی از داخل خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه انجام شده است و یک تبلیغ غیر مستقیم برای آموزش و شناخت است. بچه هایی با این فرهنگ ”

به گزارش یومیر ، امروز مراسم افتتاح پروژه های خدمات شهری منطقه 21 تهران با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، رضا رجب زاده ، شهردار منطقه 21 و چند تن دیگر از رهبران شهر. .D

جلال بهرامی ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه این مراسم که با بیان اینکه یکی از مزایای بزرگ چنین پروژه هایی مشارکت و استفاده از ظرفیت شهروندان است ، گفت: مستمری بگیران این حوزه درخواست کردند مکانی برای استفاده از آن برای ورزش و ما این مکان را به آنها دادیم و باید اشاره کنم که مکان چنین فعالیتهایی در شهرداری در واقع خالی است و ما باید تا آنجا که ممکن است برای هماهنگی بین مردم نقش داشته باشیم و اجازه دهیم آنها کار کنند مشکلات و نیازها را برطرف کند. شناسایی و حذف کنید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: اقدامات انجام شده در زمینه بازیافت در منطقه 21 در بحث بازیافت زباله و جداسازی از منبع زباله های خشک فقط کار اداری نیست و رهبران شهرداری هنرمندانه اجرا کردند. بحث بازیافت در قلمرو آنها عمل می تواند به عنوان یک الگو در سایر نقاط شهر مورد استفاده قرار گیرد.

بهرامی ادامه داد: مدل مورد استفاده در منطقه 21 در زمینه پسماندهای خشک با هدف فرهنگ سازی از داخل خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه انجام شده است و یک تبلیغ غیرمستقیم برای آموزش و شناخت کودکان با این فرهنگ است. . ” در آن دیده شده است و این اقدام ارزشمند است زیرا در کارهای اداری کمتر به این مسائل فرهنگی توجه می شود.

مشارکت عمومی؛ فقدان حلقه فعالیتها و روابط شهری

رضا رجب زاده ، شهردار منطقه 21 نیز با بیان اینکه مدل مدیریت شهری با مشارکت و حضور جمعیت یک مدل پایدار است ، گفت: امروزه مشارکت جمعیت حلقه مفقوده بسیاری از فعالیت ها و شهرسازی است. روابط ، و باید بدانیم که مردم در همه چیز حضور دارند. “موفقیت های بیشتری کسب کنید.

شهردار منطقه 21 افزود: جدا شدن از منبع زباله های خشک یکی از اقداماتی است که حضور جدی مردم را می طلبد و این مراکز به کودکان به عنوان تصمیم گیرندگان آینده کشور چه در دوران تحصیل و چه در فعالیت های شهری خود کمک می کنند. “فرهنگ رشد می کند و کشور ما را در آینده به یکی از کشورهای توسعه یافته با آمار تفکیک بالا تبدیل می کند.

رجب زاده با بیان اینکه امیدواریم حضور معاونین در شهرها و هماهنگی امور شهرداری در تهران زمینه ساز توسعه بیشتر منطقه 21 شود ، افزود: شهرداری تهران در این مدت علاقه خاصی به این موضوع دارد ، و ستاد شهرداری پشتیبانی لازم را ارائه می دهد و مجری نیز موظف است اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش وب سایت شهر ، مسکن کارگران منطقه 21 به منظور تجلیل از کارگران فداکار و زحمت کش در خدمات شهری و ارائه خدمات ویژه برای رفاه آنها افتتاح شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا