عمومی

لزوم دقت هیئت‌ نظارت استان در تایید صلاحیت‌ انتخابات شورای شهرها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: کمیته نظارت بر انتخابات تلاش زیادی کرد تا در مورد تصویب شوراهای اسلامی شهر بحث کند و درخواست ما از این عزیزان در سطح شهر و استان کرمانشاه توجه ویژه است مسئولیت های آنها

وی افزود: “همه ما باید مسئول این مسئولیت در روز بعد از روز رستاخیز باشیم. در تأیید صلاحیت ، افراد شایسته و کسانی که شایسته این پست و این عنوان هستند باید تأیید شوند. از این گذشته ، این فیلتر در همه جای دنیا وجود دارد. و کسانی که شرایط عزت را ندارند ما حق نداریم بی خیال شویم زیرا این درست است مردم است.

امام جمعه دالاهو با اشاره به اهمیت تصمیم گیری توسط مقامات اجرایی در زمینه انتخابات ، اظهار داشت: ما باید فردای قیامت مسئولیت پذیر باشیم ، بنابراین باید سمت راست را بگیریم تا شرمنده خدا نشویم. ، زیرا امضای ما تأیید می کند و اگر کسی صلاحیت ندارد. بیایید و در این موقعیت باشید و همانطور که باید و ممکن است خدمت نکند ، مردم انگیزه و هیجان خود را نسبت به انتخابات و حضور جمعی از دست می دهند.

ساداتی گفت: “اینکه گفته می شود افراد بیشتری نیاز به واجد شرایط بودن دارند تا افراد بیشتری بتوانند به صندوق های رای بیایند و رای دهند صحیح نیست.

دکمه بازگشت به بالا