عمومی

غلبه بر لبنان دومین پیروزی تیم ملی امید ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 2 بر صفر لبنان را شکست داد و به صدرنشینی در گروه B آسیا ادامه داد.

در این دیدار مهدی لموچی در دقیقه 5 و میلاد کر در دقیقه 93 دروازه لبنان را باز کردند. بازیکن فجرسپاسی در اولین دیدار تیم ملی نیز گل اول شاگردان مهدویکیا را در پیروزی 4 بر صفر مقابل نپال به ثمر رساند. همچنین در دقیقه 89 سامان فلاح یک ضربه پنالتی را برای ایران از دست داد. یاسین سلمانی در اولین بازی یک ضربه پنالتی را برای تیم ملی از دست داد.

شاگردان مهدی مهدوی کیا با این پیروزی پس از انجام دو دیدار 6 امتیازی شدند و در آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت ها قرار گرفتند.

تیم ملی در اولین دیدار با 4 گل نپال را شکست داد. این تیم در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا که یکشنبه 29 نوامبر در ورزشگاه دوشنبه برگزار می شود به مصاف تاجیکستان می رود.

ملی پوشان در این دیدار با ترکیب علیرضا رضایی، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی (کاپیتان) (حسین زواری 90)، حسین نخودکار (محمدامین هژاودی محمد 79) مهدی محبی (90)، امیرعلی صادقی و آریا برزگر (فرزان دانا 67) به میدان رفتند.

این گروه در دومین دیدار از ساعت 17:30 به مصاف تاجیکستان و نپال می رود. تاجیکستان سه امتیاز دارد و نپال هنوز امتیازی کسب نکرده است.

این مسابقات در 11 گروه برگزار می شود که 11 تیم برتر به همراه “4 تیم برتر دوم” به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد 1401 در فینال شرکت می کنند.

برنامه دیدارهای باقیمانده تیم ملی امید به شرح زیر است:

یکشنبه 30 نوامبر

لبنان – نپال / ساعت 16:00 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

ایران – تاجیکستان / ساعت 19:00 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

دکمه بازگشت به بالا