فرهنگ و هنر

غربی‌ها سال‌هاست به بلا گرفتار شده‌اند/ترویج فحشاء موجب زوال جامعه می‌شود

یومیر/ قم یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: جوامع غربی ظاهراً در سعادت به سر می برند، اما سال هاست که گرفتار آن هستند و در کشورهای غربی مصیبت های فراوانی از جمله فروپاشی خانواده، تنهایی و افسردگی، جوانی فقیر و محرومیت وجود دارد. محیط خانواده گرم.نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی پس از برگزاری سلسله جلسات تفسیری در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان گفت: یکی از عوامل قدرت و اقتدار امت اسلامی است. بر اساس آموزه های دینی و آیات قرآن کریم، دوری است، فحشا و منکر است، بنابراین برای جلوگیری از افول قدرت امت اسلامی باید از این گونه اعمال پرهیز کرد.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، مومنان باید چشمان خود را به روی نامحرم ببندند و عفاف را پیشه خود قرار دهند که سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در آیه 31 سوره نور این دستور به زنان مومن صادر شده است زیرا سوره نور سوره حجاب و عفاف است و دستورات قاطعی که در مورد مرتکبین فحشا و منکر صادر شده است نشان از اهمیت مسئله

وی افزود: خداوند با تمام رحمت و فضل خود مجازات قاطع را در خصوص مجازات مرتکبین فحشا تبیین کرده است و دلیل این ریاضت ها حفظ نظام خانواده در اسلام است.

سخنران حرم بانو کرامت یادآور شد: اگر نظام خانواده متزلزل شود، جامعه مختل می شود و آرامش اجتماعی به هم می خورد و نسلی بی هویت و دین ایجاد می شود و هویت جامعه به جامعه غربی و زوال و زوال تبدیل می شود. اقتدار امن است.

حاج ابوالقاسم تاکید کرد: رواج فحشا در جامعه آثار و تبعات زیادی دارد که اولین سوال حاکمیت شیطان در جامعه است چرا که جامعه ای که مستعد فحشا و منکر است باید بداند که رهبری این جامعه سقوط می کند. در دست شیاطین

وی افزود: خداوند می فرماید از گام های شیطان پیروی نکنید زیرا اگر پیروی کنید شیطان حکومت را به دست می گیرد و به فحشا می انجامد.

این استاد سمینار یادآور شد: پیامد منفی دیگر پیروی از شیاطین و فحشا و منکر فراوانی بلاها و بلاهاست که وعده خداوند در قرآن کریم است.

وی افزود: جوامع غربی ظاهراً در سعادت به سر می برند، اما سال هاست که گرفتار آن بوده و در کشورهای غربی مصیبت های فراوانی از جمله فروپاشی خانواده، تنهایی و افسردگی، وضعیت اسفبار جوانان و محرومیت آنان از محیط گرم خانوادگی رخ می دهد. ” فهمیدم.

رئیس حرم بانوی کرامت یادآور شد: یکی دیگر از پیامدهای منفی گسترش فحشا، از دست دادن اقتدار و سقوط یک جامعه است زیرا جامعه ای که به فسق و فحشا منجر شود مستحق عذاب الهی خواهد بود.

وی افزود: ترویج بداخلاقی در اندلس و تضعیف مسلمانان، سوق دادن جوانان به نامحرم و ترویج شراب خواری در بین جوانان باعث افول اقتدار امت اسلامی در این منطقه شد که درس عبرتی برای جهان اسلام است.

این استاد سمینار در پایان گفت: ترویج مبانی دینی و معارف قرآنی در بین جوانان می تواند از گسترش فحشا و منکر جلوگیری کند و ضربه محکمی بر دهان کسانی است که به دنبال گمنام ساختن امت اسلامی هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا