اجتماعی

عوامل تلف شدن گاوهای دریایی در سواحل فلوریدا

گاوهای مانتیس یا دریایی علی رغم اندازه بزرگ و آرامش ذاتی حیوانات سختی هستند.

به گزارش یومیر ، در سواحل فلوریدا با افزایش نیروگاه ها ، گاوهای دریایی یاد گرفتند که در نتیجه کار این نیروگاه ها با گرمای غیر طبیعی آب کنار بیایند.

یا هنگامی که قایق های موتوری به زیستگاه آنها حمله کردند ، این حیوانات یاد گرفتند که با جراحات جدی زنده بمانند.

و حتی وقتی منبع غذایی مورد علاقه آنها (گیاهان دریایی) توسط جلبک های سمی از بین رفت ، آنها یاد گرفتند که کمتر غذا بخورند ، حتی اگر این هزینه برای سلامتی آنها باشد.

به گفته سیانون ، اکنون عرصه برای گاوهای فلوریدا چنان باریک است که شاهد مرگ بسیاری از آنها هستیم. از اوایل سال 2021 تا 21 مه ، 749 راس دام در آبهای فلوریدا تلف شده اند.

اداره حفاظت از حیات وحش فلوریدا تعداد کشته شدگان را غیر معمول خوانده است.

پاتریک رز ، مدیر عامل موسسه غیرانتفاعی Save the Cattle گفت: “انقراض این گونه به ما هشدار می دهد که اگر برای مدت طولانی اقدام نکنیم ، اتفاقات بدتری در راه است.

وی گفت: اگر فلوریدا ، سومین ایالت پرجمعیت ایالات متحده ، گاوهای دریایی خود را از دست بدهد ، سایر پستانداران دریایی در معرض خطر انقراض قرار خواهند گرفت.

همان مشکلاتی که باعث شده گله های خوکچه هندی روی زیستگاه های آب شیرین و آیش تأثیر بگذارد و منجر به ماهی و سایر گونه ها شود.

به گفته رز ، تا پایان امسال می تواند تا 1000 گاو دریایی بمیرد. تخمین زده می شود که فقط 7500 راس دام در طبیعت باقی مانده است.

به گزارش ایندیپندنت ، مایکل والش ، استادیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه فلوریدا می گوید که مواد غذایی موجود در فاضلاب حاوی کود ، ذرات ریز پلاستیک و مواد شیمیایی سمی وارد زیستگاه دریایی گاو می شود و باعث رشد انگل های سمی جلبک ها می شود. جلبک ها آب را پوشانده و از رسیدن نور خورشید به علف های بستر دریا جلوگیری می کنند و منبع اصلی تغذیه گاوهای دریایی را از بین می برند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا