عمومی

عشایر عرب و بختیاری در همه صحنه‌ها حضور موثر داشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا سه شنبه شب در مراسم سران قبایل و عشایر در خوزستان اظهار داشت: سلیمانی سفر می کرد.

وی افزود: عملیات اصلی در این قرارگاه برنامه ریزی شده بود و رزمندگان از اینجا به میدان جنگ رفتند و عملیات بزرگی را انجام دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: قبایل عرب و بختیاری در همه صحنه ها حضور داشتند ؛ در دوران قبل از انقلاب ، ارتش انگلیس به دستور طباطبایی یزدی ، آنها را به خرمشهر راند و صدها نفر را به شهادت رساند و هزاران کشته را از انگلیس گرفت.

سرتیپ خادم سیدالشهدا گفت: خوزستان برای دفاع از این مرز و بوم در 23 سال دفاع مقدس 23000 شهید تقدیم کرد. ما همچنین در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس میلیون ها جانباز و لیبرال داشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم خوزستان در برابر دشمنان ایستادند ، اظهار داشت: ایثار ، شهامت و رشادت عشایر در همه صحنه های انقلاب زبانزد است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: ما در آستانه عید سعید فطر هستیم و دقیقاً همانطور که از عبادت در روز عید لذت می بریم و آن روز تنها مکانی است که می توانیم دین خود را بسنجیم ، چه مقدار از اعمال ، معنویت و پرستش خدا ، “ما راضی هستیم.

سرتیپ خادم سید الشهدا said گفت که وقتی دعا می کنیم ، روزه می گیریم و از خدا پیروی می کنیم ، باید از ولایت فقیه نیز حمایت کنیم ، اما باید به آینده این کشور امیدوار باشیم ، همانطور که خداوند به ما قول داده است مومنان را پیروز کنید.

وی یادآور شد: در وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی ذکر شده است که امروز پایگاه حسین بن علی (ع) در ایران است و می داند که جمهوری اسلامی امروز زیارتگاهی است که مانند بقاع متبرکه باقی مانده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: انتظار داریم قبایل عرب ، بختیاری ، اساتید ، نخبگان و سایر اقوام و بزرگان استان خوزستان در انتخابات پیش رو حضور درخشان داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا