فرهنگ و هنر

عروج شهادت‌گونه سردار جانباز مهدی مهدوی‌نژاد

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه ای شهادت سردار مهدی مهدوی نژاد معاون بازرسی کل سپاه را اعلام کرد.

به گزارش یومیر، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای شهادت جانباز سرافراز و سردار رشید پاسدار سردار سرتیپ دوم مهدی مهدوی نژاد معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح را اعلام کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

در سالروز میلاد مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام روح فاتح سردار جانباز رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سردار سرتیپ دوم مهدی مهدوی نژاد» معاون بازرسی ستاد کل سپاه. بهشتی

کارنامه درخشان مجاهد نستوه و رهبران انقلابی و ولایی بویژه فداکاری های بزرگ و حماسه سازان بیش از 100 ماه فرماندهی مؤثر و صادقانه در مناطق عملیاتی و فرماندهی تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر یزد، 16 لشکر قدس گیلان، لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و پس از آن برای مدتی طولانی در سمت معاونت بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه این نهاد انقلابی خواهد بود. و محبوب است.

شهادت این شهید رشید، مؤمن، فرزانه، مخلص و پیشرو در عرصه های انقلاب و کشور در پیشگاه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای، سپاه پاسداران، خانواده ایشان و مجاهد مردم پرور استان سرافراز قم را تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رحمت واسعه الهی و رفاقت با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده محترم بازماندگان محترم اجر جزیل و پایداری در تداوم آرمان های والای شهدا را خواستاریم.

همچنین به اطلاع عموم مردم شریف و انقلابی می رساند، آداب خاکسپاری، تدفین و یادبود این سرداران متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا