عمومی

عدم آگاهی مدیران از شرح وظایف نشان دهنده ضعف مدیریتی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پرویز محمد نژاد ، وی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری لنگرود ضمن قدردانی از عملکرد مسئولان پیشین شهر اظهار داشت: “البته هنوز کارهای زیادی در لنگرود انجام نشده است که باید عملی شود.”

نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به عملکرد و نوع رفتار نامناسب رهبران برخی دستگاههای اجرایی در شهرک لنگرود ، افزود: همه مسئولان کارمند مردم هستند و باید در ارائه خدمات مناسب و برآورده کردن مطالبات مردم گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید از آواز خواندن شعار خودداری کنند ، اظهار داشت: “مسئولان نهاد باید از شعار دادن و شعار دادن بیشتر خودداری کنند. در هر جامعه ای که صحبت زیادی باشد ، اقدامات کمی صورت می گیرد.”

محمد نژاد با اشاره به اینکه مشکلات مردم بسیار است ، اظهار داشت: وضعیت اشتغال خوب نیست ، ما از مشکلات اجتماعی رنج می بریم و خدمات مناسب به مردم ارائه نمی شود. درآمدهاي انسان محدود بوده و كرونا ويروس محدودتر شده است. در چنين مواردي ، عدم درمان مشتريان ناراحتي جمعيت را افزايش مي دهد.

وی با بیان اینکه مردم لنگرود می خواهند مورد توجه رؤسای ادارات قرار گیرد ، افزود: برای افزایش نرخ بهره باید از اصل “مدیریت منابع موجود” استفاده شود. وری مورد استفاده قرار گیرد.

محمدنژاد با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات توسط ادارات گفت: رئیس یک دفتر باید قبل از همه کارکنان در دفتر حضور داشته باشد و بعد از همه از دفتر خارج شود. این اقتدار پیشرو را نشان می دهد.

نماینده مجلس لنگرود با بیان اینکه رهبری که از توضیحات شغلی خود آگاه نیست ، نمی تواند رهبر خوبی باشد ، افزود: پاسخ قانع کننده به مردم مهم است.

دکمه بازگشت به بالا