استان ها

عامل تیراندازی منجر به جرح و قتل ۲ برادر در آبادان دستگیر شد

سرهنگ حسین زلقی در گفت وگو با یومیر در آبادان اظهار داشت: پس از درگیری که منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان شد ، بلافاصله مأموران کلانتری ابوشانک به محل حادثه رفتند و به گفته اهالی یک نفر با هویت مردی 28 ساله با تفنگ کلاشینکف به سمت در خانه دو برادر ، با نام های (AM) و (HM) ، یعنی. پسر عموهایش ، و ابتدا به در خانه آنها شلیک می کند و سپس با هر دو پسرعمویش درگیر می شود …

وی افزود: متاسفانه در این درگیری مسلحانه یکی از برادران درجا جان باخت و برادر دیگر که از ناحیه شکم مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل پس از ارتکاب این جنایت از محل متواری شد ، تصریح کرد: موضوع تشکیل قاتل بلافاصله با تشکیل محاکمه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آبادان یادآور شد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی موفق شدند مخفیگاه قاتل را شناسایی کنند که پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کرد.

سرهنگ زلقی ؛ وی گفت: متهم ضمن اعتراف به جنایت منتسب ، علت و انگیزه وی از تیراندازی را که منجر به مجروحیت و کشته شدن پسر عمویش شد ، اختلاف مالی عنوان کرد.

وی افزود: علیه متهم شکایت شد و او از طریق پیگرد قانونی به زندان فرستاده شد ، تلاش برای کشف سلاح مورد استفاده در صحنه جنایت همچنان ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا