استان ها

ظرفیت های خوبی برای جذب سرمایه گذاری در استان قزوین مهیا شده است

به گزارش خبرگزاری یومیر از قزوین؛ بهروز کاکاوند مدیرعامل تعاونی آبزی پروری کشور به همراه سید مرتضی نصری مدیر دفتر سرمایه سپرده ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین در دیدار با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین جهت هماهنگی بیشتر در معرفی سرمایه گذاران به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار سید حسین بی نیاز اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت های خوب در بخش های صنعتی کشاورزی و گردشگری که می توان در نظر گرفت سرمایه گذاران درونی و بیرونی.

وی افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری سران دولت در حوزه اقتصادی با متقاضیان وجود دارد. سرمایه گذاری مطلوب است و اگر بتوانیم ظرفیت داریم سرمایه گذاری با معرفی خوب در استان می توان امیدوار بود که متقاضیان بیشتری در استان حضور داشته باشند.

ناگفته نماند که زیرساخت های ایجاد شده در شهرهای صنعتی استان قزوین بسیار مطلوب است که می تواند سرمایه سرمایه گذاری در این زمینه ها را سودآور کنید.

وی گفت: در صورت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و کمک استخدام می توان امیدوار بود که استان به شعار امسال یعنی حوزه کاهش دست یابد آسیب اجتماعی همچنین سریعتر به دست آورد.

گرفتن

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین بیان کرد: اداره سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور می تواند امور را تسهیل کند و علاوه بر معرفی فرصت های استان، زمینه جذب علاقه مندان به سرمایه گذاری در استان را نیز فراهم کند.

سید مرتضی نصری مدیر دفتر سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر مدیران اقتصادی برای تسهیل در امور سرمایه گذاران شد.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم از سرمایه گذاران خارجی به ویژه قزوینی های مقیم خارج و معرفی ظرفیت های صنعتی و کشاورزی و موقعیت منطقه ای که می توانیم پیاده روی کنیم استخدام و اقتصاد به استان کمک کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا