عمومی

طنین الله اکبر در استان سمنان به آسمان رسید/ تجدید بیعت باانقلاب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مردم در سراسر استان بزرگ سمنان در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های انقلاب اسلامی و سه هزار شهید استان تجدید بیعت کردند.

مردم استان سمنان نیز در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره 33 شهید مبارزات انقلابی را در این استان گرامی می دارند.

مردم استان سمنان از شرقی ترین نقاط و روستاها تا غربی ترین نقاط، بار دیگر در شب پیروزی انقلاب اسلامی با سرود خداوند متعال نشان دادند که همچنان همان مردمی هستند که به آنان وعده بیعت و یاری داده اند. امام.

مردمی که دلگرم عاشقان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان با حضور در صحنه در تمامی اقشار مردمی شدند و فردا با حضور در مسیرهای تعیین شده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با خودرو و حضور خواهند داشت. مشکلات بهداشتی و پروتکل های اصلاح کرونا را رعایت کنید.

امشب جای استان سمنان بوی پیروزی انقلاب می دهد و بار دیگر دلسوزان نظام از این حضور دلگرم شدند.

شهرداری‌های سراسر استان سمنان نیز به نورپردازی میادین اصلی شهر پرداختند. ساعت 21:00 برای جشن انقلاب و دادن رنگ و عطری جدید به آن. مردم همچنین خیابان ها و خودروهای خود را به رنگ پرچم ایران اسلامی مزین کردند و تصاویر امام فقید را آویزان کردند. و شهدا بر دیوارهای شهر تا استان رنگ خاطره مبارزات انقلابی به خود بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا