حوادث

طلاق مخفیانه شاخ‌های اینستاگرام

ما می ترسیم که خبر طلاق ما شاخ های ما را در فضای مجازی بشکند

اخبار آفتاب:

در میان افراد حاضر در راهرو دادگاه خانواده تهران ، با خجالت کشیدن در مکانهای ناشناخته و کسانی که با بی حوصلگی و بی حوصلگی در راهرو قدم می زنند ، یک زن و مرد جوانی وجود دارد که هر از گاهی خیره می شوند. چهره ها. ملیکا و پویا که طی چند دقیقه با اعلام توافق در بخش 264 جدا می شوند ، کم و بیش شهرت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده اند.

تئاتر

وقتی صحبت از ملیکا و پویا می شود ، آنها در مقابل قاضی در سکوت می نشینند. کلیه مقدمات جدایی صورت گرفته است و پویا می گوید مهریه ماهیانه مهریه را به شوهرش پرداخت می کند و ملیکا می گوید جهیزیه را از خانه شوهرش گرفته است.

طلاق مخفی شعب اینستاگرام

این مرد جوان گفت: “اینستاگرام زندگی ما را تحت تأثیر قرار داد.” “من دیگر نمی توانم هزینه های عکاسی گزاف را برای پست های جانبی همسرم بپردازم تا متحمل درد و رنج زیادی شوم.”

ملیکا در وسط صحبت همسرش می پرید و می گوید: “خود پویا از این که سایت ما مورد بازدید زیادی قرار گرفته لذت می برد. مشکل او از وقتی شروع شد که نسبت به روابط مجازی او حساس شدم. “من نمی خواستم هر دقیقه با غریبه ها گپ بزنم.” پویا دوباره روی زمین نشست و گفت: “من یک فروشگاه کالاهای خانگی داشتم و مادر ملیکا یکی از مشتری های من بود. من سالهاست که این خانواده را می شناسم و به همین ترتیب با ملیکا آشنا شدم و من به او علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم من با او ازدواج کردم. هر چیزی بین ما بسیار خوب بود تا اینکه دو سال بعد از ازدواج ما پنج سال پیش همسرم صفحه اینستاگرام خود را باز کرد. او پول زیادی را صرف گرفتن عکس های جالب و خریدن ظروف و ظروف گران قیمت برای خانه کرد. صادقانه ، من خیلی زود خوشحال شدم که می دیدم طرفداران ما هر روز بالا می روند و این برای من سرگرم کننده بود اما به جایی رسید که زندگی ما به نمایش درآمد. بعضی اوقات حتی بحث می کردیم و عصبانی می شدیم اما ملیکا عکس می گرفت من را با حرکات عاشقانه منتشر کردم و آنها را منتشر کردم تا بتواند پست موردعلاقه خود را در اینستاگرام پست کند. بعد از گرفتن عکس من هنوز مورد آزار و اذیت و عصبانیت قرار گرفتم ؛ حتی به جایی رسید که وی در یک سفر در تجهیزات مختلفی عکس گرفت و بعداً منتشر کرد کسانی که دیگران عکسهای سفر الکترونیکی ، حتی اگر در آن زمان که همسرم قصد مسافرت ما را داشت ، ما خانه بودیم و غالباً با هم صحبت نمی کردیم. . »

تصمیم به جدایی گرفت

وی گفت: “به دلیل محبوبیت سایت من ، سایت پویا من به تدریج دنبال کننده های زیادی را بدست آورد و او خوشحال شد که ما می توانیم از طریق تبلیغات در سایت شخصی خود درآمد کسب کنیم و او اغلب کار دیگری نمی کرد و در خانه نشسته بود. مردم ، “می گوید ملیکا. غریبه صحبت می کند. ما بیش از پیش از یکدیگر فاصله گرفتیم و سرانجام اختلافات ما به حدی بزرگ شد که به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی توانیم در کنار هم زندگی کنیم. حالا طرفداران ما نمی دانند که ما در آستانه جدایی قرار داریم و در این مدت بعضی اوقات در ماشین با هم عکس می گرفتیم و اتفاق می افتد که همه چیز بین ما عادی است. “من نمی دانم چگونه این موضوع را برای پیروان صفحه خود مطرح کنم.”

سرانجام ، زن و مرد جوان مستقیماً به دادگاه می روند تا طلاق خود را با حكم طلاق صادر شده توسط قاضی ثبت كنند.

دکمه بازگشت به بالا