ورزشی

طرح وزارت ورزش و جوانان در مورد ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های بدنسازی غیرمجاز قابل دفاع است/ اقدامات اشتباه می‌تواند به ضرر بانوان تمام شود



از طرح ممنوعیت ورزشگاه های غیرمجاز وزارت ورزش و جوانان دفاع می شود/ اقدامات نادرست می تواند به ضرر زنان باشد

افشار یوسفی در گفتگو با یومیر

این مربی بدنسازی گفت: طرح وزارت ورزش و جوانان برای ممنوعیت فعالیت در باشگاه های بدنسازی غیرمجاز صحیح است.


افشار یوسفی کارشناس ورزش در مورد پروژه وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص ممنوعیت فعالیت زنان در مناطق غیرقانونی و زیرزمینی یومیر تلفظ شده: برنامه و اقدام وزارت ورزش و جوانان این کار درستی است. حداقل مسابقات زیرزمینی و غیره را که الان متاسفانه بلامانع شده است به صورت مستقیم برگزار کنیم سلامتی بر جسم و روح انسان تأثیر می گذارد. بنابراین باید راهی برای حل آن پیشنهاد و اجرا می شد که اکنون شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: مثلاً بحث مکمل های غذایی است که در این باشگاه ها که اکثرا غیرقانونی هستند برای ورزشکاران خانم تجویز می شود. زنان همچنین واقع شده است. متأسفانه، این داروها بسیار مضر هستند و می توانند برای زنانی که به سلامتی بهتر و تناسب اندام بهتر بدون نسخه نیاز دارند بسیار زیاد باشد. دکتر آنها بدون آگاهی از این آسیب ها از آنها استفاده می کنند.

مربی بدنساز گفت: برخی از ورزش ها نیاز به تمرینات سخت و شدید دارند، بنابراین باید یک مربی خوب در کنار ورزشکاران داشت تا ورزشکاران زن مدام در این تمرینات آسیب نبینند. به طور کلی بهتر است این فعالیت ها کنترل شود و تحت نظر متخصص باشد، از مربی گرفته تا پزشک تجویز کننده داروی مکمل، در غیر این صورت آنچه در خطر است سلامت افراد است.

انتهای پیام//

ارز i

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا