ورزشی

صادقی: ارتباط خوبی بین هندبالیست‌ها و سرمربی برقرار است/ فرناندز می‌خواهد همه چیز روی اصول باشد

مدیر فنی تیم ملی هندبال مردان گفت: رابطه خوبی بین تیم ملی و سرمربی وجود دارد. فرناندز سعی می کند همه چیز را اصولی حفظ کند و بین کادرفنی و بازیکنان اعتماد وجود دارد و بالعکس.

کیوان صادقی در گفت وگو با یومیر ، درباره آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است. باید حرکت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر 24 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم.

مدیر فنی تیم هندبال مردان درباره شرایط اردوها با حضور مربی خارجی گفت: مربی اسپانیایی به تدریج با بازیکنان آشنا می شود و این دانش ما را به هدف می رساند. مانوئل یک مربی با دانش است که با دانش جلو می رود. در حال حاضر نمی توان در مورد اهداف صحبت کرد ، اما از نظر شخصیتی ، مانوئل بسیار با شخصیت است و سطح بالایی دارد. اینگونه است که برای رسیدن به اهداف خود پیش می رویم. اکنون نمی توانیم بگوییم به کجا می رویم و در حال حاضر تمرینات اولیه بیشتر به دلیل شناخت بازیکنان است. او خواهد دید که آیا بازیکنان می توانند نیازهای او را برآورده کنند یا خیر.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا مشکلی که همیشه به دلیل ارتباط مربی خارجی با بازیکنان وجود داشت برطرف شده است ، گفت: بله ، رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و مربی وجود داشته است. فرناندز به دنبال برآوردن خواسته های بازیکنان و ایجاد رابطه خوب با آنها است. او سعی می کند همه چیز را اصولی حفظ کند و بین کادرفنی و بازیکنان اعتماد وجود دارد و بالعکس.

وی همچنین در مورد حضور لژیونرها در اردوهای تیم ملی هندبال گفت: در حال حاضر دارایی های داخلی همان بازیکنان هستند. لژیونرها نیز در حال حاضر در تمرینات و مسابقات باشگاهی شرکت می کنند. اینکه در تعطیلات فدراسیون جهانی ، اگر می توان آنها را اضافه کرد ، به اردو بیایید ، اگر نه ، باید تلاش را به آخرین اردو اضافه کرد. اگر آنها نیامدند ، نتوانستند یا مصدوم شدند ، ما باید با همان تیم داخلی کار کنیم.

وی در پایان درباره زمان باقی مانده برای مسابقات آسیایی گفت: زمان کمی نیست. من معتقدم که هر کاری که ما اکنون انجام می دهیم ، بین تمرینات به دلیل لیگ استراحت وجود دارد و بازیکن دوباره کاری را که باشگاهش می خواهد انجام می دهد. من فکر می کنم تمرینات در ماه های گذشته بسیار سخت است ، اکنون ما بیشتر روی شناخت و روابط تمرکز می کنیم و در مراحل بعدی بیشتر با تاکتیک ها و تکنیک های بازیکنان کار خواهیم کرد. اکنون ما 10 روز تمرین تا ماه دسامبر داریم و 40 روز و اردوی آخر قطعاً برای تمرین تکنیک و تاکتیک مناسب تر است. در آن اردو ، امیدواریم به هماهنگی کامل برسیم و یک بازی دوستانه داشته باشیم و خود را برای مسابقات آماده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا