اجتماعی

شهر بدون شهرداری و شهرداری بدون کارگر معنایی ندارد

وزیر کشور گفت: امسال با مصوبه دولت افزایش مناسبی در حقوق کارگران در نظر گرفته شده است و وجود برادرانی مانند آقای زاکانی به مردم این قوت قلب می دهد که با تمام وجود به فکر کارگران هستند.

به گزارش یومیر، احمد وحیدی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطار روز کارگر، روز کارگر، روز شورا و عید سعید فطر را تبریک گفت و گفت: اگر عید فطر بازگشت به انسانیت است، کار یک بازگشت به حقیقت بشری که در قاموس بشر هیچ حرکتی وجود ندارد، پس جوهر انسان در کار است و این یک واقعیت مهم است.

وی با بیان اینکه ذات انسانی در شما یک مزیت است و مزیت دیگر شما خدماتی است که به همه مردم ارائه می کنید، افزود: تصور کنید اگر کارگران از سوی شهرداری تجلیل نمی شدند چه مشکلاتی ایجاد می شد! در واقع شهر بدون شهرداری و شهرداری بدون کارگر معنی ندارد. بر اساس روایات، ارزش هر انسانی این است که کاری را که انجام می دهد درست و نیک انجام دهد.

وحیدی تاکید کرد: البته کارگران نیازهایی دارند که باید به درستی برطرف شود و تلاش شهرداری و شهرداران تهران بر این است که چگونه بتوانند شرایط زندگی شما را بهبود بخشند.

به گزارش یومیر، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخشی دیگر از این مراسم گفت: پیشنهاد وزیر کشور این بود که این جلسه با حضور کارگران برگزار شود، برایم جالب بود. دیدگاه مقامات جمهوری اسلامی در مورد این گروه را نشان می دهد.» یکی از ارکان و ارکان دفاع مقدس ما کارگرانی بودند که با همه کاستی ها در جبهه های حق به باطل فداکاری کردند و خاطراتی ماندگار از خود به جای گذاشتند. ما بعد از جنگ از حضور کارگران عزیز در همه عرصه ها آگاه هستیم و در روزهای تحریم این کارگران هر چه از دستمان بر می آید می توانیم انجام دهیم.

وی حضور کارگران را یکی از پایه های مستحکم پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: فراموش نمی کنیم که اعتصابات گسترده و گسترده کارگران به ویژه در صنعت نفت بزرگترین ضربه را به بدنه ملت وارد کرد. رژیم ستمشاهی». امروز که سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال است، کارگران همچنان سنگ بنای تولید هستند که به صورت داوطلبانه زمینه ساز تحقق این شعار خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم با حضور و تلاش شما عزیزان گام های موثری در جهت رفع مشکلات کشور برداشته شود و شاهد صعود ملت به قله های پیروزی و موفقیت باشیم و امیدواریم اقداماتی در جهت تقویت شود. جنبش کارگری ادامه خواهد داشت بیایید باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا