اجتماعی

شریعتمداری:روز قدس،نماد مبارزه علیه زورگویی،تجاوز و زیاده خواهی است

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به نام “روز القدس” نمادی از مبارزه با اشغالگری ، زورگویی ، تجاوز ، اسراف در میان مسلمانان و همه آزادی خواهان در جهان است و نقش این روز بی بدیل است و در شکست دادن نقشه های شیطانی انکار ناپذیر است. وی استکبار جهانی و رژیم بی خبر صهیونیستی علیه مردم فلسطین را غیرانسانی خواند.

به گزارش یومیر ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، متن اعلامیه شریعتمداری به شرح زیر است:

“سالهاست که مردم در تلاشند مسئله قدس را فراموش کنند. روز قدس یک پیکان درست در قلب این توطئه است. روز قدس ترازبندی درست و غلط را نشان می دهد ، ترازبندی عدالت علیه رهبر (مدظله العالی)

“روز القدس” سالهاست که نمادی از مبارزه با اشغالگری ، زورگویی ، تجاوز ، اسراف در میان مسلمانان و همه آزادی خواهان در جهان است و مطمئنا “این روز نقشی غیر قابل تعویض و انکارناپذیر در شکست دادن شرور و برنامه های غیرانسانی برای استکبار جهانی. “و رژیم غافل صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

مطمئناً امروز ، همچنان که نقض آشکار حقوق فلسطین ادامه دارد ، از ادامه محاصره غزه ، اسارت ، تخریب خانه ها ، سرکوب آزادی ها تا نژادپرستی ، الحاق سرزمین های فلسطین و برچیده شدن رژیم جنایتکار صهیونیست ، مسلمانان و مردم این کشور را گرامی می دارند. و روز قدس را گرامی بدارید. آزادی خواهان جهان همچنان سیاست های شیطانی رژیم صهیونیستی را رد می کنند و روحیه مردم عزیز فلسطین را تقویت می کنند.

بنابراین ، ما معتقدیم که صلح و ثبات پایدار در فلسطین تنها از طریق پایان اشغال ، برگزاری همه پرسی درباره همه مذاهب و اقوام فلسطینی ، بازگشت پناهندگان و تشکیل یک کشور فلسطین متحد در مقدس امکان پذیر است. شهر اورشلیم با مقاومت و وحدت بین گروههای فلسطینی.

امید است که جامعه جهانی ، آزادی خواهان در سراسر جهان و به ویژه دولت های مسلمان با حمایت کامل از حقوق مردم مظلوم فلسطین خواستار پایان اشغال ، پایان دادن به جنایات صهیونیست ها در قدس و تجاوزات و تنش در منطقه.

وی همچنین یاد شهدای قدس ، شیخ احمد یاسین ، فتحی شقاقی و سید عباس موسوی رهبر بزرگ اسلام و چهره فراموش نشدنی مقاومت ، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان بزرگ عراق ، شهید ابومهدی المهندس و سایر افراد را گرامی داشت. شهدای قدس ، من موفقیت فلسطینیان عزیز و مخالفت با ادامه راه جهادی را زیر سال می برم.

در راستای جامعه کارگری و تولیدی ، تعاونی ها ، فعالان اقتصادی و اجتماعی و جمهوری اسلامی ایران ، عزم ملی و همبستگی خود را در دفاع از آرمان بزرگ قدس ، فراخوان حقوق ملت مظلوم فلسطین و مقابله اعلام می کنم. با اشغالگران اشغالگر. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا