عمومی

شبکه برق ۵۵ روستای اهر و هریس بازسازی و ترمیم می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احمد محرم زاده صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های برق رسانی به روستاهای شهرستان اهر با قدردانی از اجرای برق رسانی به همه روستاها اظهار داشت: صرفه جویی کنید.

نماینده مردم اهر و هریس وی در مجلس شورای اسلامی به توجه ویژه مجلس به زیرساخت های روستایی در بودجه 1400 اشاره کرد و افزود: در پیشنهاد بودجه امسال ، مجلس به دنبال توجه ویژه به حامل های انرژی و زیرساخت های روستایی بود و بر اساس این مصوبه مجلس ؛ شبکه برق 38 روستای اهر و 17 روستا هریس در حال بازسازی و بهسازی است.

وی ادامه داد: تا کنون اعتباری برای بازسازی شبکه برق روستایی اختصاص داده نشده بود و دولت در پیش نویس بودجه اعتباری برای چنین پروژه هایی ارائه نکرده بود ، اما مجلس توجه خاصی به این موضوع داشت زیرا نمایندگان پارلمان اروپا معتقدند که تقویت روستایی نباید فراموش شود. “

محرم زاده همچنین از پیش بینی اعتبارات اشتغال ویژه در مناطق روستایی کشور خبر داد و گفت: ظرفیت اشتغال روستایی در کشاورزی ، دامداری و دامداری متمرکز است و مجلس از این ظرفیت ها برای توسعه اشتغال استفاده می کند. اعتبارات ویژه ارائه می شود.

نماینده مردم اهر و هریس وی در مجلس شورای اسلامی که به مطالبات وزیران پیشنهادی در رای اعتماد به وزرای دولت مردم اشاره کرد ، گفت: با رای اعتماد به وزرای دولت ؛ پرداختن به مشکلات شهرهای اهر و هریس اگرچه گام هایی برای حل مشکل مردم برداشته شده است ، اما هنوز رضایت بخش نیست.

    شبکه برق 55 روستای اهر و هریس بازسازی و تعمیر می شود

وی بابیان اینکه مشکلات مردم اهر و هریس من بدون وقفه با مسئولان کشور پیگیری می کنم ، یادآور شد: احتمالاً در هفته آینده نوبت واسطه به من و نیازها و مشکلات شهرهای اهر و هریس من مسئله رهبران دولت در آیت الله رئیسی را از تریبون مجلس مطرح خواهم کرد.

محرم زاده با تشکر از تلاش های 8 ساله اعضای کابینه در دولت های یازدهم و دوازدهم برای پیگیری و حل مشکلات کشور ، گفت: آنها آذربایجانی هستند. من الزامات حلقه را دنبال خواهم کرد.

نماینده مردم اهر و هریس وی با تأکید بر اینکه تغییر دولت و اعضای کابینه به این معنا نیست که همه مشکلات و کاستی ها یک شبه برطرف می شود ، در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایط کنونی به حمایت و همکاری نیاز دارد تا بتوانیم کاستی ها را متحد کنیم. و همبستگی. “پیگیری کنید و مشکل را حل کنید.

زنگ روستاهای اهر به صدا درآمد

احمد فتحی با اشاره به بهره برداری از 4 پروژه برق به مناسبت هفته دولت ، افزود: برق روستا هیلان با احداث خط 6 کیلومتری 20 کیلوولت و 700 متر فشار کم فشار با اعتبار 1 میلیارد و 43 میلیون تومان افتتاح می شود.

وی گفت: احداث دومین پست هوایی در روستا .قالق برای رفع ضعف ولتاژ با اعتباری بالغ بر 177 میلیون تومان ، احداث پست هوایی و خط 20 کیلوولت .ایکنار شرقی اهر با اعتباری بالغ بر 262 میلیون تومان و تعمیر شبکه های کم فشار در روستاهای رشت آباد ، کمک می کند، ازقان و قلعه شامی با اعتباری بالغ بر 235 میلیون تومان دیگر پروژه اولیه بود.

    شبکه برق 55 روستای اهر و هریس بازسازی و تعمیر می شود

مدیر توزیع برق شهرستان اهر بر قطع برق روستاهای شهرستان اهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با قطع برق روستاهای شهرستان اهر؛ زنگ برق رسانی به روستاهای اهر به صدا درآمد و از امسال برنامه ای برای بهبود و تقویت شبکه برق داریم.

افتتاح 4 پروژه تامین برق و بهبود شبکه برق در مناطق روستایی و شهری اهر

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ؛ با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ، مهندس خدابخش ، فرماندار شهرستان اهر ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهر ؛ 4 پروژه تامین برق و بهبود شبکه برق افتتاح شد.

    شبکه برق 55 روستای اهر و هریس بازسازی و تعمیر می شود

ساخت دومین پست هوایی روستا .قالق برای رفع ضعف ولتاژ با اعتباری بالغ بر 177 میلیون تومان ، احداث پست هوایی و خط 20 کیلوولت .ایکنار شرقی اهر با اعتباری بالغ بر 262 میلیون تومان و تغییر شبکه مطبوعات ضعیف در روستاهای رشت آباد ، کمک می کند، ازقان و قلعه شامی با اعتباری بالغ بر 235 میلیون تومان و برق رسانی به روستا هیلان با احداث خط 6 کیلومتری 20 کیلوولت و 700 متر شبکه فشار کم با اعتبار 1 میلیارد و 43 میلیون تومان ، یکی از پروژه های اداره برق بود که به بهره برداری رسید.

دکمه بازگشت به بالا