فرهنگ و هنر

سریال‌های پاییزی تلویزیون؛ از رعد تا آتش در گلستان

به گزارش خبرگزاری یومیر، رعد از 23 مهرماه مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود. این سریال به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی علی یاور در 10 قسمت در موسسه هنری ناجی ساخته شد.

رعد موارد هیجان انگیز عملیات یگان ویژه فرجات را روایت می کند که در خلاصه داستان آن آمده است: یک گروه تروریستی قصد تخریب و ناامنی در ایران را دارد که تیم ویژه ای از NOPO برای مقابله با آن وارد عمل می شود.

مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، هادی دیباجی، آریستو خوش فرم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگران این سریال هستند.

تصویربرداری این سریال در تهران ادامه دارد و تدوین و صدابرداری همزمان توسط عوامل سازنده انجام می شود.

آتش سرد به کارگردانی رضا ابوفضلی و تهیه کنندگی علی مهام از شنبه 18 مهرماه از شنبه تا چهارشنبه در ساعت 13 پخش می شود. ساعت 21:30 شبکه دو سیما.

این مجموعه یک ملودرام اجتماعی است. در این سریال فرید پدر و مادرش را در یک تصادف از دست داد و نیمی از کارخانه های بزرگ را به ارث برد. محسن تاجیک، شوهر خاله فرید که سرپرست او هم هست، متوجه دستکاری حساب های کارخانه و… می شود و.

بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا تشکری، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خدویسی، پویامینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، شیوا خسرومهر، یلدا قشقایی، احمد، احمد، احمد احمد، احمد، احمد، احمد، احمد، احمد، احمد سرخی، ستاره حیدرآبادی، امیرعلی موسوی، رومیسه طاهری، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش و شهید احمدلو در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

بی همگان به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه کنندگی مهران مهام از چهارشنبه 15 مهرماه و ربیع الاول هر شب ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سه می رود.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور آمده است: امیرعلی پس از آزادی از زندان سعی می کند سال های از دست رفته را جبران کند و زندگی جدیدی برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط متفاوتی را برای او رقم زده است. و برای رسیدن به خوشبختی باید با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و…

در میان الف

آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی از شنبه ۱۰ ماه دیگر از شبکه پنج سیما بازپخش می شود.

این سریال یک داستان زنانه و در عین حال حماسی در منطقه غرب کشور است که در سال 58 اتفاق می افتد و مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ نقش موثری در شکل گیری این داستان حماسی احساسی دارد.

مرجان قمری، پانته آ سیروس، فریدون محرابی، مهران نائل، فرید قبادی، داریوش فائزی، آرزو تاج نیا و مهری آل آقا بازیگران این سریال هستند.

5757

دکمه بازگشت به بالا