عمومی

رشد ۳۰۰ درصدی نرخ گاز در پلکان ۱۲/ کمبود گاز نداریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سیدجلال نورموس قابل توجه است وی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، مصرف در بخش خانگی افزایش یافته است، گفت: استانداران باید با ایجاد محدودیت های مطلوب بر اساس مصوبات شرکت ملی گاز و ملی، مدیریت مصرف را اعمال کنند. شورای امنیت.

وی افزود: به مردم این اطمینان را می دهیم که در فصل سرمای پیش رو با محدودسازی برخی از صنایع و نیروگاه ها کمبود گاز نخواهیم داشت و زمستان را با آرامش پشت سر خواهند گذاشت.

وی گفت: درخواست ما از مردم این است که گاز مصرفی بهینه داشته باشند و مصرف خود را به صورت ساده مدیریت کنند تا هزینه های آنها کاهش یابد و به مدیریت گازرسانی کمک کرده اند.

نورموس وی با اشاره به اینکه اخیراً هیئت وزیران نرخ جدید مصرف را برای شرکت ملی گاز اعلام کرد، افزود: در مصرف عادی که شامل سه مرحله اول مشترکین و برای افراد در این سه مرحله تحت پوشش است، افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت. کمیته امداد اورژانس یا بهزیستی امام خمینی (ره) مصرف گاز رایگان است.

رئیس اداره هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: از گام چهارم حدود 40 درصد به قیمت گاز اضافه می شود و تا پله دوازدهم قیمت مصرف به حدود دو هزار تومان می رسد که این یک قیمت است. افزایش 300 درصدی نسبت به 483 تومان قبلی.

وی گفت: به کلیه مشترکانی که با اقدام اتخاذ شده مصرف خود را کاهش دهند به ازای هر درصد کاهش 3 برابری از سوی شرکت ملی گاز پاداش تعلق می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا