اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: تقاضای عمومی و آگاهی عمومی از مسائل اقتصادی باید تقویت شود.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی مدیر رادیو اقتصاد در آستانه چهاردهمین سالگرد ایجاد رادیو اقتصاد با اشاره به خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند ، گفت: ارائه خدمات.
وی افزود: همه مردم قادر خواهند بود از امکانات رسانه ملی استفاده کنند و ما به عنوان یک رسانه وظیفه داریم نیازهای آنها را برطرف کنیم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از مسئولان به زبان مردم مطالبه کنند و پاسخ ها و راه حل های مشکلات را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند و این مستلزم حفظ تقاضا و آگاهی عمومی به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی در حال تقویت و تقویت است. به

اسماعیلی ادامه داد: تقاضای مناسب زمانی شکل می گیرد که آگاهی مناسب وجود داشته باشد ، در غیر این صورت در نهایت نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: همبستگی ، صمیمیت و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها امکان افزایش سطح اطلاعات و آگاهی اقتصادی عمومی را فراهم می آورد و مردم در یک جامعه دموکراتیک بر اساس منافع خود در یک فرایند صحیح و منطقی خواسته های خود را از مقامات مطرح می کنند. “حذف کردن
مدیر رادیو اقتصاد گفت: در صورت وقوع این رویداد ، رادیو اقتصاد به عنوان بازیگری در این زمینه و تسهیل کننده امور می تواند نقش خود را بهتر ایفا کرده و نقش بهتری در همراهی مردم و مسئولان داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه “رویکرد” که مسائل مهم روز را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد ، گفت: برنامه “رویکرد” به وضوح نشان داد که رادیو اقتصاد توانسته پل خوبی بین مردم و مسئولان و مسئولان و رهبران کشور باشد. آنها هر شب و با شرکت در این برنامه نشان می دهند که از طریق این آنتن به خواسته های مردم پاسخ می دهند که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: ما بارها با طرح یک موضوع مهم در کشورمان شاهد حضور 5 تا 6 وزیر در این برنامه بوده ایم و مشخص است که رابطه مردم و مسئولان در این برنامه به طور کامل شکل گرفته و در بالاترین حد است. مرحله. “

در پایان مدیر رادیو اقتصاد گفت: مسئولان مطلع هستند که در صورت عدم واکنش و بی تفاوتی نسبت به مردم ، ناآرامی اجتماعی بین علاقه مندان ایجاد می شود بنابراین به هرگونه دعوت برای پاسخگویی پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا