عمومی

رجاله‌های زمان نمی‌توانند به جلالت پیامبر (ص) خدشه ای وارد کنند/آمد و شدهای کاخ سفید تاثیری در سیاست ما ندارد

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در سخنانی زنده و تلویزیونی با تبریک سالروز متبرک میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به ملت شریف ایران و ملت بزرگ اسلامی ، وحدت جهان اسلام. آنها درمان واقعی مشکلات مسلمانان را با اشاره به سیاست خردمندانه مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواندند و افزودند: “سیاست حساب شده جمهوری اسلامی با حرکت مردم در ایالات متحده آمریکا. “
وی همچنین بر لزوم تحرک و تلاش بیشتر مسئولان در سه حوزه “اقتصاد ، امنیت و فرهنگ” تأکید کرد و گفت: تورم اخیر واقعاً توجیه پذیر نیست و مسئولان باید با هماهنگی و جدیت این مشکلات را از زندگی مردم پاک کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای در قسمت اول سخنان خود ، برخی از آیات قرآن کریم درباره پیامبر گرامی اسلام را متناسب با وضع موجود انسانی خواندند و افزودند: خداوند در قرآن می فرماید که رنج مردم سخت و گران است و آن حضرت به شدت غیرت دارد. و دلسوز برای سرنوشت انسان. و امروزه ، چون جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری رنج می برد ، روح پاک پیامبر اکرم از این رنج انسانی رنج می برد و به عنوان پدری مهربان در جوامع بشری به دنبال هدایت و سعادت است.
وی سو recاستفاده استکبارستیزی از علم و فناوری را برای اهداف شومی مانند بی عدالتی ، تحریک به جنگ ، شرارت و غارت منابع کشورها به یاد آورد ، افزود: این باعث جنگ ، ناامنی و غارت می شود.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به خصومت و مخالفت گسترده استكبار و صهیونیسم با اسلام ، افزودند: آخرین نمونه این خصومت شیطانی توهین به چهره درخشان پیامبر اکرم بر روی کاریکاتور و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این عمل زشت بود. سوالات دسته بندی پنهان وجود دارد.
وی افزود: آنها می گویند شخصی کشته شده است ، پس ترحم و محبت خود را نسبت به او ابراز کنید؛ چرا شما صریحاً از کارتون شیطانی حمایت می کنید؟ حمایت تلخ و زشت دولت فرانسه و برخی دیگر از کشورها نشان می دهد که مانند گذشته ، یک سازماندهی و برنامه ریزی برای این اقدامات سو ab وجود دارد.
رهبر انقلاب اسلامی اعتراض و خشم امت اسلامی از اهانت به جهان نورانی جهان اسلام را نشانه بقای امت اسلامی دانستند و افزودند: آنها اعتراض زشتی نکردند.
حضرت آیت الله خامنه ای با پیوند دادن حمایت از این کاریکاتور توهین آمیز به آزادی بیان و حقوق بشر به اقدام دولت فرانسه اشاره کردند و افزودند: دولت ادعا می کند با خون هزاران نفر و ده ها مقام خشن ترین و وحشی ترین تروریست های جهان را به قتل رسانده است. ایرانیان در کشور خود آلوده هستند و بیشترین حمایت را از گرگهای خونخوار مانند صدام در طول جنگ معرفی شده و شنبه ها در اعتراض دارند ، ضمن ادعای آزادی و حقوق بشر ، به مردم خود ستم می کنند.
رهبر انقلاب اسلامی دفاع رئیس جمهور و دولت فرانسه در برابر وحشیگری فرهنگی و اقدامات جنایت آمیز آن را کاریکاتور و دفاع کشور در برابر منافقین و صدام را به عنوان دو روی یک سکه خواندند و افزودند: حادثه اخیر در سالهای اخیر در ایالات متحده و کشورهای اروپایی ، منعکس کننده طبیعت تاریک و وحشی تمدن غرب است.
وی تأكید كرد: البته همانطور كه ​​ریجالهای مكه و طائف در اوایل اسلام نتوانستند نام مقدس پیامبر را پنهان كنند ، این تلاشهای شوم امروز نیز راه به جایی نخواهد برد و نمی تواند به عزت ، جلال و عظمت خاتم المرسلین صدمه بزند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان یادآوری اهمیت بی سابقه هفته وحدت برای وقایع خونین در برخی کشورهای اسلامی مانند سوریه ، عراق ، لیبی ، یمن و افغانستان ، افزودند: هنگامی که امام راحل تولد هفته وحدت پیامبر خاتم (ص) بسیاری از عمق و اهمیت این اقدام را نمی فهمیدند ، اما امروز مشخص شده است که وحدت جهان اسلام چقدر ارزشمند است و اگر تحقق می یافت ، می توانست از بسیاری از درگیری ها و جنگ های خونین در منطقه جلوگیری کند.
وی در این زمینه به شدت از اقدامات شرورانه در برخی کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم غافلگیرکننده صهیونیسم انتقاد کرد و افزود: “این افراد فاسد از کار تحقیرآمیز خود ابراز رضایت و افتخار می کنند ، اما بدانید که آنها خیلی جوان هستند و نمی توانند به فلسطین و بدون شک غاصب ، قاتل و رژیم جنایتکار از بین خواهد رفت و فلسطین به یکی از این فلسطینی ها تبدیل خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: “متأسفانه آن روز امام بزرگوار ، اهمیت ابتکار امام بزرگوار ، یعنی” وحدت ادیان اسلامی در جهات کلی “به درستی درک نشد ، اما دشمنی که متوجه خطر این سیاست شد از نظر کاهش تأثیر آن ، برنامه های عملیاتی طراحی و اجرا شده برای حل آن.
وی “ایجاد مراکز تولید ایده های ضد نزدیک سازی” ، “ایجاد گروه های تکفیری مانند داعش” و “کشتن افراد بی احتیاط” را از جمله برنامه های اقدام دشمن برای خنثی سازی وحدت عنوان کرد و افزود: این تقصیر برخی دولت های منطقه و رهبران آنها است. آنها بیشتر از کسانی که با تعصب و ناآگاهی به آنها پیوسته بودند ، از نظر مالی و تسلیحاتی پشتیبانی می کردند و در این مورد ، بزرگترین جنایت توسط آمریکایی ها و سعودی ها انجام شد.
حضرت آیت الله خامنه ای جنایت دیگر آمریکا را جنگ علیه کشورهای مسلمان مانند افغانستان و سوریه خواندند و گفتند: “در عراق ، جوانان غیور اجازه نفوذ به آمریکایی ها را نمی دهند زیرا نتیجه حضور آمریکا در هر جای دنیا چیزی نیست جز ایجاد ناامنی ، تخریب ، جنگ داخلی. ” و این پذیرش دولت ها نبوده است.
وی عامل بهبودی حوادث تلخ جهان اسلام ، از جمله “جنگ 5 ساله در یمن و بمباران وحشیانه مردم توسط سعودی ها” یا “چند دهان تحقیرآمیز دولت به امت اسلامی با نادیده گرفتن مسئله فلسطین ، اتحاد مسلمانان را مقصر دانست. ” ملت های اسلامی از کشمیر تا لیبی به برکت وحدت امت اسلامی نابود می شوند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سیزدهم آبان و سالروز اشغال لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان امام خط (ع) گفتند:
وی رژیم استکباری آمریکا را در ویژگی های زشت خود مانند دامن زدن به جنگ ، تروریسم و ​​تروریسم ، مداخله گرایی ، فساد و انحصار ، همه جانبه توصیف کرد و افزود: اقدام دانشجویان علیه چنین پدیده ای منطقی بود و تسلیم تحت فشار غیر منطقی است.
رهبر انقلاب اسلامی جنبش انقلابی دانشجویی را در تاریخ 4 نوامبر جنبشی دفاعی و کاملاً منطقی خواندند و گفتند: “ما علیه آمریکایی ها اقدامی نکردیم ، اما پس از پیروزی انقلاب ، این آنها بودند که در کنگره قطعنامه صادر کردند ، گروه های تروریستی ، کودتاهای برنامه ریزی شده و پشتیبانی شده را “. و برنامه های گسترده جاسوسی در سفارت آنها دشمنی با ملت ایران را آغاز کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: برخی معتقدند كه اگر دولت تسلیم خواسته ها و سیاست های آمریكا شود ، منفعت خواهد داشت ، در حالی كه دولت هایی كه تسلیم زورگویی آمریكا می شوند بیشترین آسیب را دیده اند و مشكلات آنها بیشتر شده است. “
وی با تأکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا محاسبه شده و روشن است و با رفت و آمد مردم تغییر نمی کند ، خاطرنشان کرد: با آمدن یا غیبت فرد می تواند اتفاقاتی بیفتد ، اما هیچ ارتباطی با ما و سیاست جمهوری ندارد. اسلام تاثیری ندارد.
رهبر عالی انقلاب اسلامی اوضاع رژیم آمریکا را دیدنی خواند و افزود: رئیس جمهور که اکنون در سمت خود است و انتخابات را برگزار می کند ، می گوید این دروغ ترین انتخابات در ایالات متحده است و رقیب وی می گوید ترامپ قصد ارتکاب کلاهبرداری را دارد. “
حضرت آیت الله خامنه ای این وضعیت را نمونه ای از چهره زشت لیبرال دموکراسی خواندند و گفتند: “به غیر از این که چه کسی در ایالات متحده به قدرت می رسد ، وضعیت کنونی نشان دهنده زوال جدی مدنی ، سیاسی و اخلاقی در ایالات متحده است و این سوالی است که اندیشمندان و اندیشه ها در آمریکا آن را تشخیص می دهند.
وی سرانجام چنین سیستم سیاسی را انحلال نامید و تأکید کرد: “البته اگر عده ای به قدرت برسند ، این تخریب سریعتر اتفاق می افتد و اگر دیگران به قدرت برسند ، ممکن است کمی به تأخیر بیفتد ، اما سرنوشت اجتناب ناپذیر ویرانی است. “
رهبر معظم انقلاب اسلامی علت اصلی خصومت آمریکا با نظام اسلامی در ایران را سنگین عدم پیگیری سیاستهای ظالمانه و عدم شناخت سلطه آنها دانستند و تأکید کردند: این دشمنی ادامه خواهد داشت و تنها راه حل آن برای از طرف دیگر ، باور داشته باشیم که می تواند ناامیدانه ضربه بزرگی به ملت و دولت ایران وارد کند.
حضرت آیت الله خامنه ای علت سرخوردگی دشمن را تقویت و تقویت تأثیرات قدرت واقعی دانستند و گفتند: “البته مردم ایران واقعاً و فقط در برابر فشارها و مشکلات خوب مقاومت کردند ، اما برای داشتن قدرت ، مسئولان باید در سه حوزه اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی باشند. ” ، از تحرک و جدیت بیشتری برخوردار است.
از نظر اقتصادی ، وی گفت: “در اقتصاد ، نباید هیچ نگاه بیرونی وجود داشته باشد. البته این بدان معنا نیست که ما هیچ ارتباطی با خارج نداریم ، اما این باید یک اتصال باشد ، اما ما باید به دنبال درمان مشکلات درون و یک یکی از مهمترین راه حلها افزایش تولید است. “
رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: در حوزه اقتصاد باید تلاش برنامه ریزی شده و سازمان یافته شود.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی فعلی مربوط به تحریم ها نیست و اختلافات ناشی از آن است ، گفت: بسیاری از افزایش های اخیر توجیه پذیر نیست و باید هرچه سریعتر با هماهنگی دستگاه های ذیربط برطرف شود.
وی گرانی گوشت ، مرغ ، گوجه فرنگی و پوشک را علی رغم وجود کالا و مواد اولیه ، قیمت های بی اساس و غیر منطقی دانست و افزود: با هماهنگی واحدها همه این گرانی ها و مشکلات قابل حل است و باید مشکلات برطرف شود از پای مردم “.
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره امنیت گفتند: “برای تأمین امنیت خارجی و جلب دشمنان ، ابزارهای دفاعی مانند موشک ، پهپاد و هواپیما باید به تقویت خود ادامه دهند و برای تأمین امنیت داخلی ، دستگاه های مربوطه باید توجه کنند. “
از نظر فرهنگی ، آیت الله خامنه ای همچنین مسئولان فرهنگی را به تلاش هوشمندانه فراخواند.
وی در آخرین بخش سخنان خود به جنگ اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و با تأکید بر اینکه این حادثه تلخی است و تهدیدی برای امنیت منطقه است ، گفت: “این درگیری نظامی باید در اسرع وقت پایان یابد. البته تمام مناطق جمهوری آذربایجان که توسط ارمنستان اشغال شده باید آزاد شوند و به آذربایجان بازگردانده شوند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با تأکید بر لزوم حفظ امنیت ارامنه در این کشورها و احترام به مرزهای بین المللی از هر دو طرف ، افزودند: “تروریست هایی که بر اساس گزارش های معتبر وارد منطقه شده اند ، به هیچ وجه نباید به مرز ایران نزدیک شوند و اگر آنها به مرز نزدیک می شوند. ” ، قطعاً قاطعانه برخورد خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا