اجتماعی

دشمن به دنبال اختلاف و راه‌اندازی خط برادرکشی است

یومیر/ گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، اهداف دشمن در حادثه گنبدکاووس و حرم مطهر رضوی وجه تمایز شیعه و سنی و راه اندازی خط اخوان و انحراف مبارزه با ظلم و کفر و شرک است. آمریکا، انگلیس و اسرائیل به مقاومت بدانیم.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین امشب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی و محکومیت اقدام تروریستی تکفیری در حمله به دانش آموزان در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: قرآن کریم خطوط بین مردم و بشریت را جدا می کند. در دو مهمانی دسته سومی وجود ندارد، ماه مبارک رمضان و محراب خونین امیرالمومنین(ع) نشان داد که این تنها خطی است که برای مردم امنیت، عزت، عزت و هویت می آورد.

اسلام واقعی، ترس، ذلت و انزوا نیست

وی افزود: پیوند ناگسستنی ایجاد شده بین عمامه های واقعی، عدالت خواهان، صلح طلبان، خدادوستان، فدائیان، زاهدان و اسلام واقعی هیچ گاه باعث نشد پیوند آنها با خون قطع شود و اجر آنها شهادت است. : شهدای روحانی نشان دادند که اسلام واقعی اسلام مبارزه و دشمنی و دشمنی و شجاعت و حماسه و جهاد و مقاومت و خدمت است و اسلام انفعال و ترس و انزوا و سکوت و ذلت و زیر بار ظلم و ذلت رفتن نیست. و تحقیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خونریزی علما و روحانیون مجاهد در حرم مسجد کوفه، مقبره قتلگاه، در بیابان های شلمچه، حلب سوریه، همدان، خاش و حرم مطهر رضوی و… آمریکای لاتین. : اسلام یک است و آن اسلام ناب محمدی است، وقتی اینها را کنار عمامه های آمریکایی و انگلیسی و پاریسی بگذاری که ذره ای خاک بر آن ننشسته و هرگز مورد نفرت دشمن نبوده و نخواهد شد. دوباره این خط را بگیرید. برای ما روشن تر می شود که اسلام ناب تنها اسلام مبارزه و مقاومت و خدمت و جهاد است.

گرزین با اشاره به اینکه شهید دارایی و اصلانی جان خود را در راه جهاد و خدمت به مردم دادند، گفت: شهید اصلانی از رزمندگان دفاع مقدس بود و پس از جنگ تحمیلی در پادگان مقدس به بندگان خدا خدمت کرد. مشهد و به این ترتیب نه مسلمان شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان می شناخت.

تنها مشکل، تحقیر اسلام ناب محمدی است

وی با بیان اینکه نبردن عمامه انگلیسی، آمریکایی و پاریسی و خون روحانیت مجاهد از محراب کوفه به حرم مطهر رضوی نشان می دهد که تنها سوال دشمن تحقیر و آسیب رساندن به اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی است، یادآور شد: دشمن تنها به دنبال براندازی جهادی است. و اسلام انقلابی به گونه ای که هم شیعه و هم مسلمانان سنی را هدف قرار دهد و بین آنها تفرقه و نفاق و نفرت ایجاد کند و به دنبال کشتن مردم بی گناه و ریختن خون آنها بر گردن سایر مسلمانان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن با شبهه افکنی در کشتار مظلوم شیعه توسط مسلمانان اهل سنت و مظلوم اهل سنت توسط شیعیان در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، تصریح کرد: اگرچه این یک خیال خام است و ما هیچ گاه عقب نیستیم. صحنه های.” فراموش نمی کنیم، کاملاً مشخص است که چه کسانی در پشت صحنه این حوادث عمل می کنند، برخی نهضت اسلامی را رهبری کردند و به عنوان یک جنبش ضد استکباری علیه نسل کشی مسلمانان شیعه و سنی از خواب بیدار شدند.

گرزین به دستان پشت این جریان آلوده، سمی، مرموز، تکفیری، وهابی و استکبار اشاره کرد و افزود: درمان یاران و حامیان تکفیری و جریان وهابیت و رژیم صهیونیستی در بیمارستان های رژیم صهیونیستی عجیب نیست. رژیم.” آنها از این رژیم غاصب حمایت می کردند و از آنها سلاح می خریدند و در عین حال از جریان های تکفیری حمایت می کردند.

وی تاکید کرد: تحریف چهره اسلام به عنوان یک شخصیت خشن، افراطی و تروریست، تخریب زیرساخت های کشورهای اسلامی، تضعیف قدرت کشورهای اسلامی و به خاک و خون کشیدن نخبگان این کشورها، تبدیل معادله جهاد و مقاومت به معادله تکفیر. و ترور و هیچ جای تعجب نیست که تسلیحات داعش و جریان های تکفیری را پشتیبانی می کند و کاملاً واضح است که این خط توسط کشورهای استکباری و استعمارگر هدایت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دو دانشجوی جهادگر و انقلابی دو روز بعد در حرم مطهر رضوی با کشته شدن وحشیانه دو دانش آموز اهل سنت در گنبدکاووس، شیعه و سنی و اشغال مسلمانان شیعه و سنی به شهادت خواهند رسید، گفت: با یکدیگر و راه اندازی خط برادرکشی و هدایت مجدد مبارزه با ظلم و کفر و شرک و آمریکا و انگلیس و اسرائیل و معطوف به جبهه مقاومت.

گرزین خاطرنشان کرد: دشمن در حرم مطهر رضوی، روحانیونی را که در مناطق معاند مشهد مقدس به مردم خدمت می کردند، به شهادت رساند. مناطقی که دشمن از طریق وهابی ها سرمایه گذاری زیادی می کند تا آن را به پناهگاه وهابیت و ناآرامی تبدیل کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا