حوادث

دستگیری خلافکارهایی که قهوه‌خانه را به هم ریختند/ رفع تصرف از ۱۰۰ هزارمترمربع زمین کشاورزی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی 100 هزار متر مربع زمین کشاورزی به ارزش بیش از 100 میلیارد تومان و دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از قهوه خانه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش یومیر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات دو ماموریت ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: برای مقابله با پدیده زمین خواری، تحقیقات میدانی و برخورد با کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی فیروزآبادی شهرک ری در دستور کار کلانتری 173 و کارگروه این فرماندهی قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداری، زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی و ساختمان های ساخته شده در این زمین ها ویران شدند. .

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در این عملیات 100 هزار متر مربع از اراضی زراعی در تصرف زمین خواران رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت. به گفته کارشناسان ارزش این زمین ها بیش از 100 میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در قهوه خانه ای خبر داد و گفت: در پی اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در قهوه خانه ای در منطقه باقرشهر، ماموران کلانتری 175. ایستگاه گفت. این دستور بلافاصله برای بررسی، موضوع به محل اعزام شد. با حضور ماموران کلانتری 175 مشاهده شد که چند نفر در حین درگیری شیشه های شعبه صنفی را شکستند و همچنین با تردد گاری در خارج از قهوه خانه نظم عمومی منطقه را بر هم زدند و آرامش را از شهروندان سلب کردند. .

جلیلیان خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و شلیک چند تیر هوایی، هر چهار عامل اصلی درگیری دستگیر و تعدادی سلاح سرد شامل چاقو و قمه از طرفین درگیری کشف شد. . افراد دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا