عمومی

خیر مقدم به سربازان تازه نفس عدالت

قبل از هر چیز باید تسلیت صمیمانه خود را به شما عزیزان عرض کنم که علاوه بر چالش ها و مشکلات معمول آمادگی برای آزمون وکالت ، شما دوستان عزیزم با مشکل خاص و عجیبی به نام تعویق امتحان به دلیل حضور بدنام ویروس کرونا دشواری و فشار آماده شدن برای امتحان متعدد بود.

عزیز ، شما از امروز وارد عرصه ای شده اید که هر لحظه و بودن در آن شیرین تر و شیرین تر از چیزی است که امروز با شنیدن خبر پذیرش خود تجربه کرده اید ، و همان میزان استرس و نگرانی ، که تا به حال از آن گذر کرده اید. امروز. شما به هیچ وجه نمی توانید با فشارها و چالش هایی که از این پس با آن روبرو خواهید شد مقایسه شوید و این خاص ترین حس حرفه ای است که انتخاب کرده اید ، نمونه واقعی یک چشم با اشک و چشم دیگر با لبخند.

رشته وکالت نمونه ای از یک زمین دایره ای است که آماده کاشت و برداشت است ، بدون شک در این زمینه هر دانه ای که می کارید محصول می دهد. آنچه مهم و مهم است کیفیت دانه ای است که می کارید و هدفی که از این کاشت می خواهید برای من و همسالانم ، استخوان های شکسته در این زمینه با توصیف باروری و باروری حرفه وکالت ، نمونه ای از زندگی میوه درخت گردو و صبر مطابق شرایط و ضوابط مطلوب است. اجتناب از آفات نهال نورسته کاری است که باید از همان ابتدا کاشت نهال به یک عادت تبدیل شود.

با این حال ، من آفت گیاهان گردو را نمی شناسم کفن حرفه شریف وکالت به اندازه ثروت اندک او در حرص و طمع ، دروغ و فریب ، استکبار و غرور و من همه چیز را که آنها آن را آمار می نامند ، می دانم.

صداقت / شجاعت / مهربانی / مثلث یک مثلث اخلاقی در حرفه وکالت است این مثلث پایه و اساس ظهور سایر ویژگیهای لازم برای یک وکیل حرفه ای است ، مانند احترام به قانون ، احترام به همکاران کهنه کار خاص خود ، احترام به دادگاه ، احترام به شاکی ، قضات ادای احترام ، مراقبت ، نظم و انضباط -عادت ، حیا و فروتنی ، نجابت و فروتنی و غیره. حوزه این حرفه شگفت انگیز بهترین فرصت برای تمرین و ریاضت در راه آراسته شدن به ویژگیهای بشریت است (شرح این ویژگیها ضروری است و به موقع می شنوید و در صحنه ظاهر می شوید.)

شرط اولین قدم در این حرفه داشتن افراد و داشتن دل بسته به مهربانی همنوع است. بیایید یک چهره راحت برای او بسازیم. وکیل بودن یک معنا و مفهومی دارد که می توان در تحلیل چندین کتاب نوشت ، و با این وجود مطمئناً در آخرین سطر کتاب می بینیم که هنوز توصیفات و معانی وجود دارد که باید بازنویسی شوند.

در دنیایی از کلمات و وسواس (اگرچه من معتقدم که وکالت هنر شریف انسان بودن است می توان از مشاغل کمتری در زمینه خدمات مشابه حمایت جامع استفاده کرد. و شما در مورد چیزهایی صحبت می کنید و اسراری را فاش می کنید که ممکن است اعضای نزدیک خانواده او از آن مطلع نباشند ، و این شما هستید که در حالی که این اعتماد را تحمل می کنید ، راهی برای رهایی او از چالش فکر می کنید. که با آن روبرو است.

در همین حال ، کمپین اصلی جایی است که شما وظیفه دارید سر را از باطل جدا کنید ، حق را از باطل تشخیص دهید ، دروغ را از راست تشخیص دهید ، اظهارات و اسناد حزب را رعایت کنید تا حق به باطل منجر نشود و اشتباه به حق تبدیل نمی شود بیشترین کار در جهان اساسی ترین وظیفه در اطراف ما است.

من دوست ندارم با ذکر مصائب این حرفه فوق العاده ، عزیزان شما را تلخ کنم. در زمان مناسب شما چیزهای زیادی در مورد بایدها و نبایدهای این هنر شریف دفاع از حق و مبارزه با ظلم خواهید شنید ، و من و شما مجبوریم مزین به این ویژگی ها شویم ، و امیدوارم شما آن را به بهترین نحو مطرح کنید. ممکن یا حق / استقبال از وکلای جدید

*وکیل

دکمه بازگشت به بالا