عمومی

جلسه ۳ ساعته برای «معشوره» در وزارت نیرو/قول وزیر برای آغاز پروژه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهرداد ویسکرمی آخرین وضعیت ساخت این سد را تشریح کرد.معشورهوی پس از دیدار در مجمع نمایندگان لرستان با وزیر نیرو اظهار داشت: یکی از آرزوهای همه ما این است که مجمع نمایندگان لرستان یک دل و یک صدا از منافع استان دفاع کند.

وی افزود: در 20 اسفند سال گذشته ریاست مجمع نمایندگان استان را بر عهده داشتم که یکی از برنامه های ما در این مدت دیدار با وزرای لازم است. ملاقات و همه نمایندگان استان در این جلسات حضور داشته باشند.

نماینده مردم خرم آباد و آره وی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا ملاقات سه ساعت آه تو با وزیر نیرو و معاونانش داشتیم که البته آنها سد را ساختند.معشورهو سد بختیاری مشکل اصلی است ملاقات آنها بودند.

ویسکرمی بیان می کند که در این ملاقات وی گفت: هم مطالبات شهرستان و هم مطالبات کل استان مطرح شد.معشورهاین قول را رئیس جمهور و وزیر نیرو دادند و قرار بود تا قبل از عید عملیات اجرایی این سد آغاز شود. یکسری چالش ها و مشکلاتی بود که با حضور وزیر نیرو پیگیری کردیم.

وای، شروع عملیات اجرایی سدمعشورهو تشریفات را برای نکاتی که نمایندگان برجسته می کنند بگذارید ملاقات وی با وزیر نیرو گفت و گو کرد و افزود: وزیر نیرو در این رابطه قول داد که عملیات اجرایی سد به زودی آغاز شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان نگران شروع مطالعه جدید برای سدمعشوره«دغدغه سایر نمایندگان استان در این زمینه را مورد توجه قرار داد و گفت: در این زمینه دوستان وزارت نیرو تاکید کردند که بررسی جدید نمی خواهند، همچنین در گذشته مطالعه و اجرای پروژه سد توسط دو شرکت جداگانه انجام می شد که من با پیگیری در کمیسیون تلفیق آن را حذف کردم و پیمانکار هر دو را همزمان انجام می دهد.

ویسکرمی پس از آن نشان می دهد پایان این سد در سال 1403 تعیین شد و گفت: البته در سال 1403 تکمیل این سد با این میزان اعتبار سخت است به سرانجام سال 1407 برای تکمیل سد تعیین شد و وزارت نیرو در تعیین اعتبار مختار بود.

دکمه بازگشت به بالا