حوادث

جانمایی برای احداث ۱۳۰ دکل خودایستای مدیریت بحران در تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از طراحی سیستم ارتباطی پایدار در تهران خبر داد و قصد دارد 130 برج خودران در پایتخت احداث کند.

رضا کرمی محمدی در مصاحبه با یومیر ، وی با اشاره به اینکه طراحی سیستم ارتباطات پایدار تهران با همکاری شرکت ارتباطات مشترک این شهر برای احداث 130 برج مستقل انجام شده است ، تصریح کرد: تاکنون 10 برج مستقل در پایگاه های مدیریت بحران شهر تهران نصب شده است. و با اجرای 60 برج تا پایان سال تعداد دکلهای ثابت آن به 70 دکل خواهد رسید.
وی با بیان اینکه تهیه تجهیزات زیرساختی در مواقع اضطراری ضروری است ، افزود: قرارگیری تجهیزات از جمله دکل های ارتباطی ساکن در نقاط مختلف شهر ضروری است تا بتوان در هنگام زلزله احتمالی از سیستم پایدار استفاده کرد که باعث قطع برق و شبکه تلفن شود . او ارتباط داشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران با اشاره به نیاز تهران به 300 دکل مخابراتی خودران برای تأمین ارتباطات پایدار در صورت بروز بلایای طبیعی گفت: در بحران های بزرگ به منظور ایجاد هماهنگی کامل بین سازمان های تخصصی مدیریت بحران و تکیه بر سیستم های ارتباطی جداگانه که توسط زیرساخت های سازمانی ترتیب داده شده اند.
کرمی محمدی افزود: دکل های مخابراتی غیر ساکن به عنوان بخشی از زیرساخت های مخابراتی می توانند در حوادث یا در واقع خارج از مدارهای پرترافیک آسیب ببینند ، بنابراین باید زیر ساخت های مناسب برای ارتباطات مدیریت بحران از این پس پیش بینی و فراهم شود. بودن. با ارائه ارتباطات پایدار و امکان نظارت فوری بر تصادفات و حوادث ، اطلاعات و هشدارهای به موقع در اختیار مردم و سازمانهای تخصصی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پایگاه های مدیریت بحران مکان های مناسبی برای نصب دکل های مخابراتی مستقل هستند ، گفت: مرحله نصب دکل های مخابراتی مستقل در این پایگاه ها آغاز شده است که با تکمیل قسمت قابل توجهی از نیاز مخابرات در زمان بحران
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران افزود: 130 امتیاز برای راه اندازی اولیه ارتباطات پایدار در مواقع بحرانی و همچنین ایجاد شبکه های شتاب سنج ، سیستم نظارت تصویری شهری ، سیستم هشدار زلزله و سیستم های اطلاعاتی بین سازمان های عضو مدیریت بحران شورای هماهنگی شناسایی شده است که 113 برج در پایگاههای مدیریت بحران مناطق و بقیه در سایر مناطق مناسب نصب می شوند و بنابراین کنترل مدیریت سرمایه دارای یک شبکه مستقل از ارتباطات مخابراتی امن و پایدار در مواقع بحرانی خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا