استان ها

جانشین رهبر بزرگ در همدان: ارتش همیشه برای مردم و مردم بود

آیت الله حبیب الله شعبانی Movassaghi ، معاون رئیس منطقه ، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نیرویی در خدمت سلامت و ایمنی مردم در روزهای امنیت و امنیت دانست. نکته مهم: رژه سلامتی ، تفسیر این یک اتفاق فوق العاده است که ارتش این روزها خواستار آن شده است ، زیرا ترکیبی از سالهای گذشته امنیت و امنیت ملی را برای مردم ایجاد می کند و این نیز نشانه سال است برای سلامتی مردم

رهبر نماز جمعه همدان ضمن صحبت در دیدار با رهبران ارشد استان همدان ، ضمن تبریک امروز ارتش ، افزود: ارتش و نیروهای مسلح مسلح باید از حضور پررنگ آنها در حوادث اخیر قدردانی شود.

“نمونه کارها ما در همه جا است که مردم نیازهای خود را دارند.” هم نیروهای مسلح و هم ارتش ما در این دوره عملکرد خوبی داشتند.

معاون ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز ارتش محصولات صنعتی درجه نظامی خود را به تجهیزات پزشکی تبدیل کرده است ، تأکید کرد: انجام کارهای خوب.

وی با تقدیر از اقدامات ارتش ، اظهار داشت: بعضی اوقات در مجامع ملی ، عملیات در مقیاس کوچک از طرف دیگر بسیار برجسته است ، در حالی که اهمیت عملیات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای مسلح ما نیست. به همان شکلی که باید فکر کنید ، بنابراین باید خدمات را به رسانه های موجود ارتقا دهیم و مردم را با تلاش شما تحت تأثیر قرار دهیم.

48

دکمه بازگشت به بالا