عمومی

تکذیب ادعاها درباره «آرمیتا عباسی» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حسین فضلی هر زمان رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو نفر در شهرستان ساوجبلگ دستگیر شدند که در گزارشات خود اعلام کردند فردی به نام برخط خانمی به نام آرمیتا عباسی این دو نفر را برای انتشار فراخوان ها و مطالبی در فضای مجازی راهنمایی و تغذیه کرده است.

وی با بیان اینکه صفحه مجازی این فرد دعوت به شورش را منتشر کرد، گفت: این افراد قصد استفاده از کوکتل را داشتند. مولوتف به پایگاه‌های بسیج، پناهگاه‌های پلیس و پاسگاه‌های پلیس در این منطقه حمله کرده و شورش‌هایی را به وجود آورند.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این نامه ها دستور دستگیری و تفتیش منزل خانم عباسی در کرج صادر شد، گفت: در بازرسی از منزل این خانم چندین بطری بنزین 1.5 لیتری، 10 عدد کوکتل کشف شد. مولوتف آماده و تعدادی فندک کشف شد.

وی افزود: این فرد پس از تفهیم اتهام به بازداشتگاه اعزام شد که چهارم مهرماه اعلام کرد که از ناحیه روده مشکل دارد و بنا به ادعای وی این خانم برای معاینه و مداوا به بیمارستان امام علی (ع) اعزام شد.ONE) کرج اعزام شد.

رئیس قاضی استان البرز با اشاره به اینکه اتهام تجاوز به عنف از روی اکاذیب است، تصریح کرد: با انجام معاینات پزشکی مشخص شد که این خانم در گذشته دچار مشکلات گوارشی مرتبط با بیماری بوده است. هموروئید و در معاینات انجام شده مشخص شد که وی مشکل خاصی نداشته و کمتر از 24 ساعت بعد از بیمارستان مرخص شده است.

وی افزود: با توجه به ماهیت اتهامات و جرایم و سرکردن اغتشاشات و کشف اقلام و ادوات مزاحم از منزل وی، این خانم با صدور قرار بازداشت در زندان فردی نگهداری می شود. بر اساس قانون با خانواده او در تماس است.

فضلی هر زمان وی تاکید کرد: شایعه فوت یا تجاوز به این فرد دروغ بوده و صحت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا