عمومی

تمام تلاشم را می کنم تا نکونام دیگر در خوزستان مربیگری نکند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سیروس پور موسوی پس از شکست 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که بعد از دو سال خبرنگاران اهوازی را می بینم ، زیرا بعد از رفتن من از اینجا ، شما این پیروزی را به هواداران باشگاه فولاد خوزستان تبریک می گویم ، اما من برای فوتبال خوزستان متاسفم.

وی که صحبت های جنجالی خود را از همان ابتدا آغاز کرد ، ادامه داد: من برای فوتبال خوزستان متاسفم که دو سال است هویت خود را از دست داده و پر از جنجال ، توهین ، همکاری و همکاری بوده است. من ندیدم که هیچ تیمی به اینجا بیاید و جنگ کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت صنعت نفت آبادان یادآور شد: امروز پسرم از خوزستان آزرده شد و من دیگر از کنار او رد نخواهم شد زیرا به من تهمت زد و گفت: جادوگر!

پور موسوی گفت: امیدوارم کمیته اخلاق این موضوع را ثابت کند اما اگر نتواند به او ثابت کند جادوگری وجود دارد. چه کسی دو سال پیش هنگام فیلمبرداری دوربین روی دروازه آب ریخت؟

پور موسوی در ادامه انتقادات خود گفت: در بازی با استقلال به چه کسی “آجی مجی” می گفتند؟ در کدام ورزشگاه روباه را به زمین بردند؟ قربان عین ، تیم فولاد با چه کاری کار می کند که هر هفته با بلیط از بندرعباس به اهواز می آید؟ ما نامه كتبی داریم كه از او می خواهد برای بازی با روغن به ورزشگاه بیاید ، كه به او اجازه دادیم این كار را انجام دهد. او نه بازیکن فوتبال است و نه عضو کادر فنی. من همه این موارد را ثابت می کنم.

وی درباره سخنان تند خود علیه جواد نکونام و اعضای این کادر فنی تصریح کرد: آنها دو سال است که پشت یک پنجره بسته ایستاده اند ، اما چه کسی پنجره فولاد را بسته است؟ قرارداد محمد بلبلی از کجا دستکاری شده است؟ آنها این کار را در ظرفی در تهران انجام دادند. با محمد بلبلی مصاحبه کنید تا بگویید چه کسی امضا کرده و نترسید من پشت شما هستم؟ آقایان اول فصل همه بازیکنان خود را گرفته اند و آنچه را که نیاز دارند جذب کرده اند ، حالا آنها می گویند پنجره ما بسته است.

پور موسوی افزود: آنها دویدند جلو و در مورد بستن پنجره صحبت کردند. فکر می کنم 300 میلیون دقیقه در باشگاه آنها امضا شده است اما آنها بعد از آن اقدامی نکردند تا اینکه پنجره تیم بسته شد و سپس فرار کردند.

سرمربی نفت آبادان با عصبانیت درباره سرمربی فولاد صحبت کرد و به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: من به شما قول می دهم. از امشب با تمام توان در مقابل جواد نکونام می ایستم و اجازه نمی دهم دیگر در استان خوزستان آموزش ببیند زیرا پسرم از این استان همه را آزرده است. من فکر می کنم قاضی چهارم وقتی حرفهای او را شنید بسیار ترسو بود اما چیزی به قاضی نگفت. با این حال ، من از حق خود دفاع کردم ، اما او به من توهین کرد و من از این بابت از او و مردم عذرخواهی می کنم.

وی یادآور شد: این چیزها در طبیعت من نیست ، اما این آقا بعد از دو سال نیاز داشت که در اهواز به دهان سیلی بزند. او در فوتبال کجا بوده است؟ چرا فقط در مقابل تیم های خوزستانی به آنها تهمت و افترا می خورند؟ آنها می گویند ، و این حرف ما نیست. گفته می شود که بیست و هفت ، طلسم ما برای هفت هفته شکسته نشده است. این چیزی است که آنها مصاحبه می کنند و می گویند. نکونام به مدت دو سال به همه مقامات استان توهین کرد. وی همچنین به بازیکنان و مربیان خوزستانی احترام می گذاشت. من بسیار متاسفم برای کسانی که روی نیمکت او می نشینند و همیشه با نامشان مصاحبه می کنند. امروز آنها از جمله کسانی بودند که به من احترام نمی گذاشتند.

من تمام تلاشم را می کنم تا نکونام دیگر در خوزستان تمرین نکند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: ما باختیم و از این شکست پشیمان هستیم. آنها از گزینه های خود به درستی استفاده کردند ، اما ما از آنها استفاده نکردیم. باخت و برد در فوتبال امری طبیعی است ، اما چه اتفاقی می افتد که وقتی گل دوم را به من احترام نگذارند؟ همه شنیدند. البته آقای حکم حاج ملک خوب است و من به او به خاطر سوت زدن بسیار خوب تبریک می گویم ، اما من از قاضی چهارم شکایت دارم.

پور موسوی خاطرنشان کرد: او (جواد نکونام) به من گفت که شعبده باز و دستیارانش آن را تأیید کردند. او باید ادعای خود را در کمیته اخلاق اثبات کند. اگر من مشکی با دکمه های سفید دارم ، شما به آرشیو خود نگاه می کنید به جز بازی آخر. او در چند بازی لباس مشکی با آرم قرمز پوشیده است؟! به بایگانی دو سال گذشته نگاه کنید. من مدت طولانی است که لباس مشکی با دکمه سفید می پوشم. من با این لباس گم کردم و پارسال جنوبی مصادف شدم اما او همیشه با این پیراهن در این زمینه بازی کرده است.

وی درباره شکست مستحق نفت گفت: “این گل تساوی بود ، اما دروازه بان ما برای رفتن تردید کرد و ما به گل رسیدیم.” فولادی ها شانس زیادی در بازی نداشتند. پاس های قطری و بازی های مستقیم که فوتبال نیستند! این تعداد پاس در زمین است که فوتبال را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا