عمومی

ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه وظیفه همگانی و شرعی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر یکشنبه در جلسه شورای تصمیم گیری سیاسی ، هماهنگی و حمایت از فعالیت های مهدوی در خراسان شمالی که در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد ، بر تلاش های مردمی برای ارتقاء تاکید کرد. و گفتمان مهدویت را در جامعه توضیح داد و گفت: شناخت و شناخت امام عصر (عج)عجیب) و معرفی آنها به جامعه برای ما یک وظیفه شرعی است. زیرا کسی که می میرد و امام زمان خود را نمی شناسد ، مرگ یک مرگ جاهلی است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه علم به معنای درک مقامات و تصدیق مقامات معنوی و معرفتی امام از جمله توانایی شفا ، شفاعت و ، است ، تصریح کرد: آن را داشته باشید.

رئیس بنیاد مهدویت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بنابراین همه ما در مقام اول به عنوان یک شخص واقعی موظف به شناخت امام عصر (عج) هستیم.عجیب) و در مرحله بعد ، ما به عنوان یک شخص حقوقی موظفیم امام را به جامعه معرفی کنیم.

وی در ادامه اشاره کرد که مشروعیت همه ساختارها و نهادهای حکومتی در نظام اسلامی به قبل از امام خمینی (ره) برمی گردد.عجیبوی افزود: مشروعیت جمهوری اسلامی و ساختارهای سیاسی و اداری موجود در آن به مقام معظم رهبری برمی گردد و مشروعیت مقام معظم رهبری به امام زمان (ع) برمی گردد.عجیب) برمی گردد ؛ چون امام زمان (عج)عجیبوی در ادامه سلسله مباحث نبوت و امامت ، نواب خاص و عام را مشخص کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: اگر مشروعیت از امام عصر (عج) نشأت می گیرد.عجیبدر غیر این صورت ، هیچ یک از ما و ساختارها و قوانین کشور مشروعیت پیدا نخواهیم کرد و وقتی از این زاویه به موضوع نگاه کنیم ، بحث مهدویت برای ما اهمیت بیشتری پیدا می کند.

نماینده رهبر عالی خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود که بیان می کند بنیاد مهدویت یک نهاد غیردولتی است و بودجه مصوب ندارد ، گفت: فضای جامعه را تبیین و ارتقا دهید.

در پایان ، حجت الاسلام والمسلمین نوری بر وظیفه مردم در ترویج فرهنگ مهدویت تاکید کرد و گفت: «بحث یک منجی باید ارائه و تحت سلطه جمهوری اسلامی باشد و تحقق این مهم مهم مستلزم اقدامات بیشتر و فعالیت گسترده تر “

دکمه بازگشت به بالا