اجتماعی

تداوم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مدارس در گلستان/ دورکاری ادارات در شنبه و یکشنبه

یومیر/گلستان استاندار گلستان گفت: برای مدیریت مصرف گاز، ادارات گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 5 آذرماه به صورت راه دور و مدارس نیز به صورت راه دور کار خواهند کرد.

علی محمد زنگنه امروز جمعه 3 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف، فعالیت ادارات کل استان گلستان به جز واحدهای خدماتی و امدادی اورژانسی ادامه دارد. ، فردا و پس فردا شنبه و یکشنبه 24 و 25 آذرماه خواهد بود، کار از راه دور می باشد.

وی با بیان اینکه مدارس استان گلستان در این دو روز غیبت دارند و کلاس ها در محیطی شاد برگزار می شود، تاکید کرد: فقط امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم طبق روال برگزار می شود.

حاجی گلدی کر معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری گلستان نیز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و با توجه به تامین مستمر، پایدار و لزوم کنترل پیامدهای افزایش مصرف انرژی در دستگاه های اجرایی بدن. استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، اورژانس و نیروی انتظامی از راه دور فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بانک ها تنها با دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانکداری استان گلستان دایر هستند، تصریح کرد: تمامی دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و مدارس فعال مجازی هستند. و با خوشحالی فقط در امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم شرکت خواهند کرد.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری گلستان بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و برق تاکید کرد و یادآور شد: شرکت گاز استان موظف است کیفیت اجرای پروژه ها را به صورت مستمر بررسی و نتایج آن را به طور جامع گزارش کند. آنالیز بار مصرف و راندمان اجرای پروژه را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا