اقتصادی

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش‌بنیان‌ به کمک صنعت آبزی‌پروری می‌آید

از شرکتهای دانش بنیان دعوت شد تا در این رویداد شرکت کنند تا نیازهای تکنولوژیکی صنعت آبزی پروری را برای رفع نیازهای این صنعت ارائه دهند.

به گزارش یومیر ، این رویداد در تاریخ 3 اکتبر 2010 توسط مرکز تجارت و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

سیستم های مختلف آبزی پروری ، مولد و مولد ، استفاده از فناوری و اطلاعات در تجهیزات آبزی پروری و آبزی پروری ، نقطه کانونی این رویداد هستند.

پاسخ به چالش های تکنولوژیکی این صنعت هدفی است که با گرد هم آوردن پایگاه دانش در این زمینه زیر یک سقف دنبال می شود. همچنین با حفظ آن ، عرضه و تقاضای فناوری در این صنعت تسریع می شود.

استفاده از تخصص نخبگان ، دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ، حمایت از استارتاپ ها و مشاغل دانش بنیان و برگزاری جلسات حضوری پس از ارائه نیازها ، برخی از رویکردهای این رویداد است.

صنایعی مانند تولید ، تکثیر و پرورش ماهی ، میگو و آرتمیا ، تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات صنعت آبزیان ، تولید خوراک آبزیان ، مراکز فرآوری ، پردازش و فناوری اطلاعات و ارتباطات مخاطبان این رویداد هستند.

صنعت آبزی پروری کشور در ساخت و به روز رسانی انواع سیستم های آبزی پروری با روش های مدرن که ویژگی های ژنتیکی و اصلاح نژادی نسل اول عاری از بیماری را به همراه دارد ، ضمن حفظ ویژگی های ژنتیکی ، ماشین آلات و تجهیزات برای پرورش و پردازش و همچنین استفاده از اطلاعات چالش ها در صنعت آبزی پروری. در این مورد ، از ظرفیت نخبگان ، شرکت های دانش بنیان و فناوری حداکثر برای برآوردن این چالش ها استفاده می شود.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، این رویداد یکی از مجموعه رویدادهای ارتقاء تاب آوری و رقابت پذیری در زنجیره های ارزش است که در مناطق مختلف برای برآوردن نیازهای صنایع مختلف با قدرت داخلی برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا