عمومی

تبلیغات محیطی ویژه ماه محرم در آذربایجان شرقی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اقدامات ویژه ای انجام شد آه تو این کار توسط اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای سیاه نمایی شهرهای مختلف استان از جمله تبریز انجام شد.

پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین امسال با دو شعار تزئین شده است: ما نسل به نسل محافظت می کنیم و #نسل_حسینی است. همچنین در شهر تبریز ، بین خیابان مصلی اعظم امام خمینی (محل تقاطع طالقانی) تا آبیاری پرچم سیاه توسط اداره کل نصب شده است.

    تبلیغات محیطی ویژه محرم در آذربایجان شرقی

پوسترهای مشکی و پرچم های مشکی ماه محرم در تاکسی ها و اتوبوس های شرکت شعبه تبریز ، خودروهای پلیس ، خودروهای اورژانس ، آتش نشانی و پلیس راهور با هماهنگی و همکاری روابط عمومی در این سازمان ها و واحدها نصب شده است.

همچنین با مشارکت سازمان تفرجگاه اون بن علی بنر و پرچم های ویژه محرم از بالا تا پایین کوه نهایی نصب شده است.

    تبلیغات محیطی ویژه محرم در آذربایجان شرقی

به مناسبت ماه محرم و افزایش شیوع ویروس کرونا ، 40 ایستگاه بهداشتی نیز در استان راه اندازی شده است.

سیاه کامل شهر مرزی خدا می آفریند از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ، اقدام دیگر در این زمینه این است که در تمام ورودی های شهرهای استان و همچنین مناطق مرزی بین خدا می آفریند و در نخجوان ، پرچم عزاداری سیاه به مناسبت ماه محرم نصب شده است. کالا و پرچم نیز به شهرهای دیگر ارسال شده است.

    تبلیغات محیطی ویژه محرم در آذربایجان شرقی

همچنین یک پرچم بزرگ به مساحت 220 متر مربع در ورودی مسجد امام خمینی (ره) تبریز نصب شد که از شبکه های دوم ، سوم و شبکه سراسری افق سیما به طور مستقیم پخش شد.

برندگان نهضت نسل حسینی که روزانه از طریق پیام کوتاه 3000212 در این مسابقه شرکت می کنند ، می توانند با مراجعه به دفاتر تبلیغات اسلامی شهرهای استان ، روزانه اشیای فرهنگی اهدایی تبلیغات اسلامی استان را دریافت کنند.

دکمه بازگشت به بالا