اجتماعی

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی گفت: همه افرادی که در کشور واکسن کرونا دریافت می کنند تحت نظر هستند و متاسفانه بیش از 85 درصد از بیماران فوت شده واکسن کرونا را دریافت نکرده اند و موج ششم نگرانی مربوط به افرادی است که واکسینه شده اند. نشده است.

به گزارش یومیر، دکتر. بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از مجتمع دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: واکسیناسیون و مصونیت کامل نسبت به واکسیناسیون و پیشگیری 100 درصدی از مرگ و میر عروق ویروس کرونا و شایعه مرگ ناشی از تزریق واکسن عروق ویروس کرونا گفته می شود در همه درست نیست زیرا مطالعات علمی، دانشمندان و مراکز تحقیقاتی نشان داده اند که واکسیناسیون یکی از مهمترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب است.

وی افزود: یک یا دو سال است که این واکسن ساخته نشده است و ۱۰۰ سال است که این واکسن در ایران برای مبارزه با بیماری هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال و کنترل و ریشه کن کردن بیماری ها تزریق شده است، اما واکسیناسیون یک امر علمی است. کار . . ” ایران سابقه بسیار طولانی در پزشکی دارد. به عنوان نماینده 20000 عضو هیئت علمی و 800 مرکز تحقیقاتی ، باید بگویم که واکسیناسیون برای نجات جان مردم و عزیزان ما ضروری است. ما تحت تأثیر هر فردی که می میرد هستیم ، اما برای اطمینان از سلامت مردم ، واکسیناسیون با پوشش بالا باید انجام شود.

وزیر بهداشت گفت: امروز از وضعیت این دانشکده بازدید کردیم و متأسفانه مشکلات عمده ای در این دانشکده وجود دارد که دانش آموزان در گذشته از مراقبت ناکافی شکایت داشتند ، اما اولویت جدی و مهم دولت سیزدهم مراقبت است. مشکلات مردم و دانش آموزان. ” آنها برای ما در اولویت هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: با واکسیناسیون نشان دادیم که می توانیم و با مشارکت مردم در مدت زمان کوتاه و حدود دو ماه و نیم توانستیم در دور اول بیش از 70 درصد از گروه هدف را واکسینه کنیم و ما قطعا به دنبال حل مشکلات رفاهی و خوابگاهی دانشجویان هستیم.» و از مردم و خیرین و سایر نهادهای مردمی و انقلابی نیز تقاضا داریم در این کار خیر سهیم باشند. امیدواریم مشکلات کوتاه مدت دانشجویان مانند بازسازی و تعمیر ساختمان خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی را در کوتاه مدت حل کنیم ، اما زمان بیشتری برای حل اساسی مشکلاتی مانند تخریب و ساخت واحدهای جدید نیاز است. خوابگاه ها

وزیر بهداشت تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران ظرفیت 2500 نفر در خوابگاه را دارد که با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه ها توانسته است 1700 نفر را در خود جای دهد. خوابگاه های متاهلین این دانشگاه نیز مشکلاتی دارند اما تاکنون 60 زوج متاهل در این خوابگاه مستقر شده اند اما برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجاره ساختمان هایی برای اسکان دانشجویان است. بهبود وضعیت خوابگاه ها یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است. به دانشجویان مقیم دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی تهران قول دادم که در هفته های آینده مجدداً به این دانشکده مراجعه کنم تا ببینم آیا مشکلات آنها حل می شود یا خیر.

عین اللهی خاطرنشان کرد: از بودجه و منابع می توان برای کارهای فاخر و تزیینی استفاده کرد، اما اولویت اول ما ارتقای دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی است و در این راستا هر چه بیشتر منابع لازم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران است. قرار خواهد داد

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خیلی زود واکسن عروق ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند و اکثر آنها دو نوبت واکسن دریافت کرده‌اند و اگر دانشجویی بیمار شد، اقداماتی مانند جداسازی آنها انجام دهید.

به گزارش وب دا، وی ادامه داد: خوشبختانه با بالا بودن میزان واکسیناسیون در کشور، وضعیت بیماری رو به بهبود است. امروز تمامی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران ماسک زدند. یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد، عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه کرونا و واکسن است، اما بیشتر آنها واکسینه شده اند، زیرا می دانند مقاومت بدنشان در برابر کرونا در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا