فرهنگ و هنر

بسترها را برای ورود گردشگران آماده کنید/ مدیران گردشگری و میراثی را در کرونا تنها نگذارید

یومیر / یزد معاون وزیر خارجه با تأکید بر اینکه سران شهر کرونا نباید مدیران میراث فرهنگی و گردشگری را تنها بگذارند ، گفت: قطعاً مقررات باید شرایط لازم را فراهم کند و با در نظر گرفتن مصوبات ستاد مرکزی کرونا ، اقدامات خلاقانه و ابتکاری در شهرها برای حضور گردشگران فراهم کند. و آماده باشید تا به پروتکل های بهداشتی پایبند باشید.

“مهدی جمالی نژاد” روز گذشته در حاشیه سفر خود به شهر بین المللی یزد در گفت وگو با یومیر ، به دسترسی شهرداری ها به منطقه گردشگری اشاره کرد و گفت: گردشگری به یکی از خواسته های همه شهروندان و اهالی روستا و دلسوز شهری و شهری تبدیل شده است. مناطق روستایی نسبت به آن احساس مسئولیت و حساسیت می کنند.

وی گفت: صنعت گردشگری مرکز توسعه بسیاری از شهرها و روستاهای کشور است. “با ورود کرونا ، گردشگری در بسیاری از شهرهای جهان شکننده شده است و من محدودیت های زیادی را در این زمینه می بینم ، اما این ورود جدی رهبران و مشاوران شهرها است.” این شهر نیاز به گردشگری دارد.

معاون مهندسی عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور تأکید می کند که مدیران شهری نباید میراث فرهنگی ، هنرها و صنایع دستی و رهبران گردشگری را در متن کرونا تنها بگذارند: با در نظر گرفتن مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، آماده حضور در جهانگردی و گردشگری شوید.

جمالی نژاد افزود: بدیهی است که م institutionsسسات گردشگری ، مهمانسراها و سایر زیرساخت های مسکن و گردشگری و کلیه م institutionsسسات آسیب دیده از منطقه کرونا باید با تلاش هیئت مدیره و شورای شهر به فعالیت های خود بازگردند.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص وضعیت بودجه شهرداری ها در صنعت گردشگری گفت: شهرداری ها با توجه به تنوع و دامنه مأموریت هایی که انجام می دهند ، سنگ بنای گردشگری است که برای هر یک از آنها رتبه و اعتبار اعطا کرده است. این فعالیت ها. ” بوده است.

وی افزود: اقداماتی از جمله تغییر مبلمان شهری ، ایجاد فضاهای شهری ، ایجاد و مدیریت مناطق سبز ، گشایش فضاهای ورزشی و فرهنگی و ورود به مناطق مذهبی و برنامه های متنوع فرهنگی از شهرداری ها زمینه حضور گسترده گردشگران را فراهم کرده است.

جمالی نژاد بر هدف شهرداری ها از تأمین بودجه مربوط به فعالیت های گردشگری تأکید کرد و گفت: برای بودجه ریزی باید اقدامات هدفمندی انجام شود تا بتوانیم حضور پررنگتر گردشگران متناسب با سلیقه گردشگران داخلی و خارجی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا