ورزشی

بررسی راهکار‌ها و مسائل برنامه ملی جهش مسکن در یک نشست تخصصی

نشست تخصصی علمی ۹۴ با موضوع «برنامه ملی جهش مسکن (مشکلات، چالش ها و راهکارها)» زیر نظر مرکز تحقیقات توسعه و آینده نگری برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی و کارآفرینی خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات توسعه و آینده نگری، سال 94 نشست تخصصی علمی با رهبری علمی دکتر. حمید محمدی از اعضای هیات علمی و رئیس گروه آینده نگاری و فناوری های نوین مرکز تحقیقات توسعه و آینده نگاری و همچنین با حضور دکتر حجتاله میرزایی، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر پرویز آقایی مدرس دانشگاه و مدیر کارگروه مسکن اندیشکده پایا و با حضور فعال علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اتاق فکر، کارشناسان، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی کشوری و استانی برگزار می شود. به صورت مجازی .

از کارشناسان و علاقمندان دعوت می شود جهت بهره مندی از مباحث مطرح شده و ارائه نظرات کارشناسی خود به اتاق جلسات مجازی این مرکز مراجعه نمایند.

این جلسه در روز چهارشنبه 20 آنلاین ماه 1401 از ساعت 1401 برگزار می شود 10 صبح تا ساعت 12.00

لازم به ذکر است این نشست، سال 94، نشست تخصصی علمی با عنوان برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش ها و راهکارها) به همت دفتر آموزش و ارتقای مرکز تحقیقات توسعه و آینده نگری با حضور کارشناسان کشوری و استانی برگزار می شود. .

برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس زیر مراجعه کنید: http://connect.mporg.ir/dfrc

برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید: www.dfrc.ir

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا