اجتماعی

برخورد پلیس با تخلفات ساکن خودرویی در شب‌های قدر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با تخلفات ساکنین به ویژه تخلفات منجر به اختلال در تردد و افزایش حجم تردد در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ علی هاموخانی در گفت وگو با یومیر، وی با اشاره به آمادگی پلیس برای ایام شب های قدر گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در شب های قدر رویدادهای ترافیکی ویژه ای خواهد داشت و ماموران ما با حضور 100 درصدی در نقاط شب قدر به ویژه امامزاده ها، تکایا و حسینیه ها به آدرس تسهیل ترافیک و تنظیم ترافیک. اتومبیل، موتور سیکلت و شهروندان خرید خواهند کرد. خوشبختانه با تمهیدات انجام شده مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در آرامش کامل سپری شد.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری این مراسم ممکن است برخی از معابر فرعی برای برگزاری مراسم به طور موقت بسته شود، افزود: ممکن است معابری برای برگزاری مراسم وجود داشته باشد و محدودیت تردد موقت داشته باشیم که از شهروندان می خواهیم. برای همکاری با پلیس.

همخانی با اشاره به تذکرات پلیس راهور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان گفت: ورود کامیون ها به داخل شهر. انجام می دهند. در این راستا کامیون های تردد به داخل شهر متوقف و اعمال قانون شده و به خارج از شهر هدایت می شوند.

معاون آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: علاوه بر ممنوعیت ها و محدودیت های مربوط به تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین، ماموران پلیس با تخلفات سکونت و پارک در نقاط ممنوعه اطراف امامزاده ها، نمازخانه ها، مساجد و اماکن متخلف هستند. از مراسم پر زرق و برق.» شب قدر شاهد شب شهادت مولای متقیان علی (ع) خواهد بود که موجب بی نظمی و آزار سایر عزاداران و قانون شکنی خواهد شد.

هموخانی افزود: ماموران پلیس راهور در سراسر شهرستان در آماده باش 100 درصدی هستند و برای یافتن جای پارک و ایست مناسب خودروی عزاداران راهنمایی خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات پلیسی و همچنین همکاری شهروندان، شب های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم در آرامش کامل از این شب های پربرکت بهره معنوی کافی را تجربه کنند.

به گفته معاون آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، استقرار و آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا پایان مراسم شب قدر ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا