عمومی

برخلاف تبلیغات منفی دشمنان بیشتر بانوان ایرانی حجاب دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان دوشنبه شب در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) برگزار شد.ONE) در حرم امام خمینی (ره)، حرم مطهر حضرت معصومه (س)س) روشنفکر. دین من حامل امور دنیوی و اخروی و این تعبیر از دین که فقط به امور دنیوی و معنوی می پردازد صحیح نیست.

استاد سمینار با بیان اینکه دینداری موجب زندگی سالم در جامعه می شود، ابراز داشت: زندگی سالم موجب سلامت عقل انسان می شود تا در این صورت انسان هم به حکمت زندگی و هم به حکمت معاد برسد.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: دین انسان را به امور دنیوی و اخروی ترغیب می کند و سیره اهل بیت علیهم السلام نیز چنین بود و این امر انسان را به دینداری می رساند.

وی تاکید کرد: تبیین اینکه دین هم به امور دنیوی و هم به امور بعدی توجه دارد، مردم را به دینداری تشویق می کند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان در زمینه حجاب گفت: متاسف همه تبلیغات و تبلیغات منفی دشمنان در مورد حجاب، اما بسیاری از زنان ایرانی با حجاب هستند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: دستورات اخلاقی که دین بر آن تاکید دارد، اثر مقامی دارد و همه دستورات دینی در واقع مربوط به دنیوی و اخروی انسان است.

استاد حوزه علمیه گفت: ما روایاتی داریم که باید به پدر و مادر احترام گذاشت و بی احترامی به پدر و مادر موجب فقر انسان می شود.

دکمه بازگشت به بالا