اجتماعی

برای مهار موج چهارم کرونا به وحدت، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیاز داریم

فرماندهی عملیات کرونا در دومین ارتباط خود در سال 1400 اظهار داشت: برای مهار موج چهارم بیماری قلبی به وحدت ، همدلی ، هماهنگی و ایجاد ظرفیت نیاز داریم.

به گزارش یومیر ، وزارت امور داخله به نقل از پایگاه عملیاتی مبارزه با فساد کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید ، با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن رفتار ویروس جهش یافته انگلیس و شیوع این نوع کرونا در تمام مناطق کشور اشاره کرد. ما باید بتوانیم با استفاده از تمام اقدامات لازم و اقدامات اجرایی از اوج بیماری کرونا ویروس قلب در کشور جلوگیری کنیم ، وی خواستار استفاده از همه ظرفیت ها و همکاری بین دستگاه های اجرایی و سازمان ها برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

در حالی که ستاد عملیات ضد تاج کرونا به لزوم توجه بیشتر به برنامه جامع مدیریت هوشمند جهت کاهش شیوع ، انتقال و محافظت از ایمنی و سلامت جامعه اشاره داشت ، ستاد عملیات ضد تاج کرونا گفت: این کار باید بدون تفسیر و دقت انجام شود.

تأکید می کند که هرگونه محدودیت و الزامات محدود کننده باید در پرتو رنگ شهری اعمال شود ، و ملاک اقدام در این زمینه اطلاع رسانی رنگ شهری از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و اطلاع رسانی از طریق وزارت کشور است. دیگری دومین اعلامیه اردو در سال جدید است.

ستاد عملیات تاجگذاری همچنین در بیانیه ای که امروز صادر شد خاطرنشان كرد: لازم است كه تمام ستادهای استان با فعال كردن كمیته های نظارتی تحت كمیته عالی نظارت وزارت بهداشت و پزشكی از تصمیم گیری بر خلاف مصوبات ستاد ملی خودداری كنند. آموزش اجرای پروتكل ها و ارتباطات الزامات لازم برای مدیریت روند بیماری

معرفی متخلفان و متخلفان از پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغ شده به مقامات مربوطه که در مصوبات ستاد ملی و مقامات قضایی جهت اقدامات قانونی تعیین شده است ، ماده دیگری در اطلاعیه امروز ستاد عملیات ضد فساد کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه ضد عمل کرونا ، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ای استان و حداکثر تلاش برای دستیابی به همکاری و همکاری اقشار مختلف مردم ، تصریح شده است: انتظار می رود با اطلاع رسانی مداوم ، مردم عزیز ، افراد و افراد بهداشت اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای غلبه بر وضعیت فعلی اقدامات مشترک گام بردارید.

ستاد عملیات کرونا همچنین از ستاد مبارزه با کرونا در استان خواست تا بر اجرای محدودیت ها نظارت کرده ، نقایص موجود در این روند را برطرف کرده و کنترل قاطع را به دست گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا