عمومی

بازگشت ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه برای سهولت و رفع موانع تولید در استان ویدیوکنفراس وی با اشاره به شعار سال تولید hopscotch ، خواستار توجه جدی همه دستگاههای مسئول در این زمینه شد و گفت: در این راستا مهمترین و مهمترین اولویت برای امور اقتصادی استان ، تحقق شعار امسال برای ایجاد ‘جهش تولید’ است.

وی همچنان با روحیه جهادی مسئولان در رفع موانع تولید ، مورد تأکید و افزود: اگرچه با وقوع دو تاج و شرارت شریر و شرط آور شرایط دشواری برای تولید و اقتصاد کشور است ، اما برای غلبه بر موانع باید به روح جهادی دوران دفاع مقدس برگردیم.

وی افزود: بدیهی است از ابتدای سال تاکنون استان از نظر کار ، تلاش و تولید موفق بوده و به یک صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است و در این راستا با تقویت مشاوره ها نتایج ارزشمند و امیدوار کننده ای برای استان حاصل شده است. هاپپ تولید منجر می شود.

سلیمانی دشتکی وی در ادامه از پرهیز از دفتر مرکزی و کارگروه اقتصاد مقاومتی برای رفع و رفع موانع تولید در استان خبر داد و گفت: در این راستا 100 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با تلاش های صورت گرفته به چرخه تولید بازگردانده شده اند.

وی در ادامه از رتبه اول نتایج کمیسیون کار استان خبر داد و گفت: در این رابطه با مداخله گری به موقع در مورد موضوعات مختلف از جمله شرایط کرونا ویروس این کمیسیون ها نقش مهمی در جلوگیری از بیکاری کارگران و کارفرمایان داشته است.

وی در ادامه درباره نقش خوب و ارزشمند دستگاه قضایی در حمایت از فضا گفت کسب و کار استان گفت و مشخص کرد: در اینجا لازم است همکاری و تعامل خوب بین دستگاه قضا در امور انجام شود مختلف از جمله نقش دکمه از شما برای حمایت از نیروی کار و کارگران در کمیسیون کار متشکرم.

دکمه بازگشت به بالا