عمومی

بازگشایی بازار به معنای ریشه کن کردن فساد نیست / کرونا هنوز جای تعجب دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانها ، عصمت اسماعیلی: بندر گناوه با مشاغل گردشگری و گردشگری خود یکی از زیباترین و دیدنی ترین بندرهای جنوب کشور است و پذیرای شهروندان از سراسر کشور است به خصوص در ماه های گذشته

بندر این بندر یکی از مهمترین مناطق و مناطق توریستی برای بسیاری از گردشگران و مسافران در سراسر کشور به ویژه در سالهای اخیر است که یکی از رونق ترین تجارت در جنوب کشور و ولسوالی بوشهر است.

با شیوع ویروس تاج در جهان و استانهای کشور تحت تأثیر این ویروس ، معامله گران و مصرف کنندگان گناوه با هوشمندی تجارت می کنند و می توانند سلامت شهروندان و متخصصان را حفظ کرده و از دسترسی جلوگیری کنند مسافران این بازار در روزهای پرخطر. تاجآنها تجارت خود را ترک کردند و تقریباً دو ماه بازار را بستند.

بسته شدن مشاغل و جزر و مدی قدیمی این شهر مانع از انتشار ویروس می شود تاج و اجرای برنامه بلند مدت از 27 مارس 2008 آغاز و تا 20 آوریل 2010 ادامه یافت.

اقدامات منفی بازارهای گناوه در بستن این بازار ، به گفته مسئولان بهداشت ، در جلوگیری از شیوع ویروس و بروز بلایای حیاتی و مؤثر است. اتاق ها از این طرف بود.

علیرغم همه فشارهای مالی و تجاری ، بازرگانان و مغازه های گناوه ، با این فکر که تعطیلات مارس و آوریل و نوروز بهترین زمان برای کسب درآمد و تسلیم هستند ، منافع خود را کنار بگذارند برای حفظ سلامتی مردم و مردم بخورید و این فعالیت فوق العاده است. و شهر آنها به الگویی برای سایر بازارهای کشور تبدیل شد.

با اجرای برنامه های دور دست جامعه هوشمند و بازگشایی بسیاری از مشاغل و مشاغل با رعایت دستورات و دستورالعمل های بهداشتی در سطح کشور ، براساس تصمیم دفتر مرکزی برای مقابله با تاج این شهرک که قبل از متولی و نماینده بازار استاندار ساخته شده بود ، مجاز بود با توجه به بحران سلامت بازار گناوه را بازگشایی کند.

با این حال بازگشایی این بازار تجاری در حال حاضر در کد بهداشت قرار دارد و از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر در مدت زمان محدود فعالیت خواهد کرد.

بهداشت بازگشایی بازار

دبیر ستاد تاج در مصاحبه با آنلاین ، گناوه از حمایت و همکاری مردم به ویژه بازارهای مبارزه با ویروس قدردانی کرد. تاج وی گفت: “بسته شدن بازرگانی های گناوه توسط بازاریابان برای محافظت در برابر انتشار ویروس بسیار مهم است.” تاج با همکاری بازارها این آسیب پذیری برطرف شد و این اقدام گناوه یکی از اولین راهکارهای جلوگیری از ظهور بود. تاج در کشور و شهرستان بود.

محمد باز یاری افزود: ما انتظار داریم که بازاریابان برای بازگشایی بازار به توافقات نظارت بر سلامت توجه کنند تا این شهر در موقعیت گسترش بیماری قرار بگیرد. “” تاج صدمه نبینید و در امان باشید.

وی توضیح داد: هر یک از اعضای گروه یک عضو دارند واتس اپ از اصناف مطلع شوید که اطلاعاتی راجع به آموزش بهداشت و آموزش و اطلاع رسانی به مسافران داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه یادآور شد: صاحبان مشاغل باید هنگام کار ماسک بپوشند و ماسک هایی را که از داروخانه ها استفاده می کنند پیدا کنند.

وی اظهار داشت: راه حل ایده آل برای سطوح و دستها باید از طریق ارتباطات بهداشتی ارتقاء یابد و محل آماده سازی آن معرفی شود.

دبیر ستاد تاج شهر گناوه اظهار داشت: الکل و پراکسید هیدروژن در اختیار پزشکان این شهرستان است و مردم نباید نگران چنین موارد بهداشتی باشند.

باز یاری ادامه داد: کلیه معابر باید قبل از باز شدن گذرگاه رد شود.

وی گفت: به محض باز شدن بازار ، باید متخصصان سلامت وجود داشته باشند که قانون سلامت را به بازاریاب ها آموزش دهند.

حضور در بازار به جلو حرکت می کند تاج

در مصاحبه با آنلاین ، رئیس اتحادیه صنفی اتاق های صنفی گناوه اظهار داشت: به درخواست تاجر برای بازگشایی واحد خود ، جلسه‌ای در محل فرمانداری با نمایندگان پیشخوان تاجمعتمدان و مسئولان بهداشت و درمان Genave Bazaar تصمیم گرفته اند از امروز بازگشایی بازار تجارت گناوه را آغاز کنند.

سید فخرالدین حسینی ضمن استقبال و استقبال از شهر و خرده فروش گناوه ، اظهار داشت: بازگشایی بازار معاملات گناوه بستگی به ساعات افتتاح بازار از 8 دارد. : 00 صبح تا 2 بعد از ظهر. “

وی گفت: “علاوه بر این ، همه فعالان بازار و خرده فروشان پس از بازگشایی بازار ، باید سیاست بهداشت را دنبال کنند.”

نوشتن استانداردهای بهداشت

سخنگوی بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه نیز اظهار داشت: سلامتی هنر پیشگیری از بیماری است و بازار با بستن غیر منتظره بازار ، فاش کرد که مزایای سلامتی

هادی جوانبخت با اشاره به سلامتی کلاس وی تأکید کرد: مشتریان باید ماسک خود را بپوشند و فاصله یک و نیم متری را با فروشنده رعایت کنند.

وی اظهار داشت: بهتر است درب فروشگاه را به گونه‌ای مسدود کنید که مشتری از ورود آن به فروشگاه جلوگیری کند و در چنین مواردی استفاده از پلاستیک بسته برای درب جلو ارزشش را خواهد داشت “

جوانبخت اضافه کرد: برای گروهی که از طرف مشتری نمی توانند رابطه جنسی برقرار کنند ، مشتری باید دست خود را از دارو تمیز کند.

وزیر بهداشت شبکه بهداشت و درمان گناوه توصیه کرد: از دریافت هرچه بیشتر پول جلوگیری کنید و خواننده را در جایی قرار دهید که مشتری بتواند از آن استفاده کند و باید فرم الکترونیکی را بنویسد توسط مشتری و رسید دریافت می شود. به مشتری اجازه می دهیم سطل آشغال را ببیند.

وزارت بهداشت می گوید تا زمان ایجاد اوضاع در کشور مشاغل پرخطر بسته باقی خواهد ماند ، اما باید به خاطر داشت که طراحی مجدد مشاغل و کلاس کم خطر به معنای پایان ویروس است تاج و خطرات موجود نیست.

بنابراین ، برای جلوگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامتی شما و دیگران ، باید به شدت دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و در ادامه توجه خود و خود را سلامت و پشتیبانی اجتماعی ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران که از هزینه های درمانی و نارسایی های آنها پشتیبانی می کنند. تاج راهنما

با توجه به پتانسیل بالای انتشار این ویروس و رفتار ناشناخته آن ، نظارت بر کلیه دستورات و توافق های بهداشتی توسط مردم و بازارها در دوران بهبودی این ویروس. کلاس محافظت در برابر انتشار ویروس بسیار مهم است.

دکمه بازگشت به بالا